دانلود قسمت دوازدهم برنامه زندگی پس از زندگی جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ / مهمان برنامه نرجس اربابی

با توجه به پخش قسمت دوازدهم برنامه زندگی پس از زندگی در اینجا دانلود قسمت دوازدهم برنامه زندگی پس از زندگی جمعه 3 فروردین ۱۴۰۳ را آورده ایم که می بینید.

دانلود قسمت دوازدهم برنامه زندگی پس از زندگی جمعه 3 فروردین ۱۴۰۳ / مهمان برنامه نرجس اربابی
صفحه اقتصاد -

با توجه به پخش قسمت دوازدهم زندگی پس از زندگی دانلود قسمت 12 فصل ۵ زندگی پس از زندگی امروز جمعه 3 فروردین ۱۴۰۳ با اجرای عباس موزون از شبکه چهارم را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار برنامه زندگی پس از زندگی

هرروز ساعت ۱۷ و بازپخش ۱ بامداد و ۱۲:۳۰روز بعد از شبکه چهار سیما و ۸:۳۰ از شبکه قرآن 

دانلود قسمت 12 فصل 5 زندگی پس از زندگی

این قسمت : حق

تجربه گر: نرجس اربابی

از لینک زیر می توانید از تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده نمایید:

https://telewebion.com/episode/0xc255fb1

قسمت 12 فصل ۵ زندگی پس از زندگی

من نرجس اربابی 4 تا بچه دارم و اهل زاهدانم و دبیر هستم. همسرم با توجه به بیماری من وقتی به زاهدان منتقل شدم خودش رو بازنشسته کرد، اوایل مراقبت از من رو به عهده داشت ولی الان روزمرگی های قشنگی داریم، صبح ها کنار هم می شینیم و چای می خوریم و حرف می زنیم. نهار رو با هم آماده می کنیم بعدازظهرها هم به گل ها رسیدگی می کنیم، من به شخصه به گل و گیاه علاقه دارم. بعد قدم می زنیم و با بچه ها هستیم که با دوقلوها بیشتر . خداروشکر خیلی راضی ام الان از این شرایط اینکه کنار همسرم تو خونه هستم روزهای خوبیه خداروشکر.

خانم اربابی بهمون بگید چی شد؟

من از سال 1400، دی یا آذر ماه، البته ماهش رو دقیق نمی دونم یه مشکل دندون برام پیش اومده بود رفتم دندونپزشکی دندونم درد می کرد، دکتر عکس گرفت گفت باید عصب کشی بشه و کارهاش رو انجام دادیم دندون من کشیده شد.

10 دقیقه ای دراز کشیدم بعد رفتم سوار ماشین شد. موقعی که سوار ماشین شدم به همسرم گفتم محمد آقا من حالم خیلی بده احساس ضعف بدی گرفتم....

«زندگی پس از زندگی» یک ویژه‌ برنامه‌ گفتگو محور است که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما برگزار می‌شود. نام این برنامه از کتاب پرفروش Life After Life در رابطه با موضوع «تجربه‌های نزدیک به مرگ» نوشته ریموند مودی که آن را در سال ۱۹۷۵ تالیف کرده، گرفته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه که روایت‌گر تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفتند و به نوعی مرده و زنده شدند، پخش شده است.

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • صابر

    خدایی خانم نرجس اربابی بااینکه معلم بودنه حرف زدن بلدبودونه موردخواصی داشت این افرادبه برنامه ضررجبران ناپذیرمیزنندلطفادقت کنیدمن عاشق این برنامه هستم عباس عزیز

  • عفت

    برنامه بسیار آموزنده، البته اگر امثال من زود فراموش نکنیم که باید جواب گوی اعمالم باشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان