دانلود قسمت یازدهم برنامه زندگی پس از زندگی پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ / مهمان برنامه سید مجید غضنفری

با توجه به پخش قسمت یازدهم برنامه زندگی پس از زندگی در اینجا دانلود قسمت یازدهم برنامه زندگی پس از زندگی پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ را آورده ایم که می بینید.

دانلود قسمت یازدهم برنامه زندگی پس از زندگی پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ / مهمان برنامه سید مجید غضنفری
صفحه اقتصاد -

با توجه به پخش قسمت یازدهم زندگی پس از زندگی دانلود قسمت ۱۱ فصل ۵ زندگی پس از زندگی امروز پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ با اجرای عباس موزون از شبکه چهارم را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار برنامه زندگی پس از زندگی

هرروز ساعت ۱۷ و بازپخش ۱ بامداد و ۱۲:۳۰روز بعد از شبکه چهار سیما و ۸:۳۰ از شبکه قرآن 

دانلود قسمت ۱۱ فصل ۵ زندگی پس از زندگی

این قسمت : به خواب شیرین 

تجربه گر: سید مجید غضنفری

از لینک زیر می توانید از تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده نمایید:

https://telewebion.com/episode/0xc20dea9

قسمت ۱۱ فصل ۵ زندگی پس از زندگی

سید مجید غضنفری هستم متولد 1362 . ساکن خوانسار و خانمم هم اراکیه. صبح ها برای نماز بیدار میشم و بد از خوندن نماز و قرآن میرم سرکار. ساعت 2 میام خونه نهار میخورم و کمی استراحت می کنم. روز 5 بهمن سال 88 ساعت 4 و نیم بعدازظهر وقتی داشتم کار رو تعطیل می کردم بیام خونه همسرم زنگ زد که کی میای.

وقتی تلفن رو قطع کردم باید میرم سمت رودبار یا رستم آباد تا گاز بزنم چون منجیل پمپ گازش قطع شده بود، یکدفعه دیدم یه مینی بوسی داره سمت من میاد و محکم خورد به گلگیر وانت اما من هیچ دردی نداشتم و هیچ ضربه ای به من وارد نشد، بعد دیدم راننده مینی بوس میگه راننده وانت مرده.

بارون میومد و من اصلا خیس نمی شدم.... 

روایت تجربه گر از دیدار راهنما و همراه در برزخ

عاقبت کودکانی که ناخواسته سقط می شوند چه می شود؟

«زندگی پس از زندگی» یک ویژه‌ برنامه‌ گفتگو محور است که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما برگزار می‌شود. نام این برنامه از کتاب پرفروش Life After Life در رابطه با موضوع «تجربه‌های نزدیک به مرگ» نوشته ریموند مودی که آن را در سال ۱۹۷۵ تالیف کرده، گرفته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه که روایت‌گر تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفتند و به نوعی مرده و زنده شدند، پخش شده است.

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

شهرت وی به اجرای برنامه زندگی پس از زندگی باز می‌گردد که برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ به روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان