دانلود قسمت دهم برنامه زندگی پس از زندگی چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ / مهمان برنامه زهرا قدیری فر

با توجه به پخش قسمت دهم برنامه زندگی پس از زندگی در اینجا دانلود قسمت دهم برنامه زندگی پس از زندگی چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ را آورده ایم که می بینید.

دانلود قسمت دهم برنامه زندگی پس از زندگی چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ / مهمان برنامه زهرا قدیری فر
صفحه اقتصاد -

با توجه به پخش قسمت دهم زندگی پس از زندگی دانلود قسمت ۱۰ فصل ۵ زندگی پس از زندگی امروز چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ با اجرای عباس موزون از شبکه چهارم را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار برنامه زندگی پس از زندگی

هرروز ساعت ۱۷ و بازپخش ۱ بامداد و ۱۲:۳۰روز بعد از شبکه چهار سیما

دانلود قسمت ۱۰ فصل ۵ زندگی پس از زندگی

این قسمت : مادرانه

تجربه گر: زهرا قدیری فر

از لینک زیر می توانید از تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده نمایید:

https://telewebion.com/episode/0xc1cf43c

قسمت ۱۰ فصل ۵ زندگی پس از زندگی

زهرا قدیری فر هستم متولد 67 متاهل هستم و دو دختر به نام سناسادات 10 ساله و ستیا سادات 8 و نیم ساله دارم. دیپلم طراحی دوخت دارم و شغلم آزاده.

روزمرگی هام مثل بقیه افراد هست و تلاش می کنم ارز بودن در کنار خانواده لذت ببرم و آخر شبها حتی برای دادن یک سلام جلوی حرم حضرت معصومه (س) با خانواده میریم و این واقعا آرامش قلبمونه.

روز عید غدیر آخرین روز از بارداری من بود شب تا غروب خونه مادر همسرم مهمونی بودیم و چون فردا نوبت عمل داشتم اومدم کارهامو انجام دادم تا فردا برم بیمارستان. صبح روز 11 مهر بود آماده شدم به همراه همسر و یکی دو نفر از همراهام رفتیم بیمارستان . صبح ستیا سادات بدنیا اومد و تا ساعت ملاقات همه چیز خوب بود ، ساعت ملاقات که شروع شد کم کم حال من بد شد...

آگاهی روح از احساسات منفی دیگران نسبت به خود

مرور خاطرات حضور در مراسمات اهل بیت توسط تجربه گر

 

«زندگی پس از زندگی» یک ویژه‌ برنامه‌ گفتگو محور است که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما برگزار می‌شود. نام این برنامه از کتاب پرفروش Life After Life در رابطه با موضوع «تجربه‌های نزدیک به مرگ» نوشته ریموند مودی که آن را در سال ۱۹۷۵ تالیف کرده، گرفته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه که روایت‌گر تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفتند و به نوعی مرده و زنده شدند، پخش شده است.

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

شهرت وی به اجرای برنامه زندگی پس از زندگی باز می‌گردد که برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ به روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    باسلام خیلی خیلی آموزندوجالب است ممنون از برنامه خوبتون.

  • نعمتی

    سلام
    بهترین برنامه تلویزیون
    همین برنامه زندگی پس از زندگی است
    ممنون از مجری محترم برنامه

  • ناشناس

    عالی عالی عالی

  • ناشناس

    تکرار این برنامه کی هست؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان