دانلود قسمت نهم برنامه زندگی پس از زندگی سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / مهمان برنامه حدیث ایرانمنش

با توجه به پخش قسمت نهم برنامه زندگی پس از زندگی در اینجا دانلود قسمت نهم برنامه زندگی پس از زندگی سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ را آورده ایم که می بینید.

دانلود قسمت نهم برنامه زندگی پس از زندگی سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / مهمان برنامه حدیث ایرانمنش
صفحه اقتصاد -

با توجه به پخش قسمت نهم زندگی پس از زندگی دانلود قسمت ۹ فصل ۵ زندگی پس از زندگی امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ با اجرای عباس موزون از شبکه چهارم را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار برنامه زندگی پس از زندگی

هرروز ساعت ۱۷ و بازپخش ۱ بامداد و ۱۲:۳۰روز بعد از شبکه چهار سیما

دانلود قسمت ۹ فصل ۵ زندگی پس از زندگی

این قسمت : بهار

تجربه گر: حدیث ایرانمنش

از لینک زیر می توانید از تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده نمایید:

https://telewebion.com/episode/0xc18b4fd

IMG_20240319_165942_353

قسمت ۹ فصل ۵ زندگی پس از زندگی

من حدیث ایرانمنش متولد و ساکن مشهد 37 سال دارم. سه تابچه دارم هستی، کیان و بهار . راننده آژانس هستم و مدرک تحصیلی ام کارشناسی علوم تربیتی. مواقعی که منزل هستم غذای بچه ها رو آماده می کنم به درساشون می رسم باهاشون بازی میکنم و در کل زندگی می کنیم. سال 1399 ناخواسته باردار شدم و با وجود دو تابچه طبیعی بود که بچه دیگه ای نخوام. 

سه ماه بود که باردار بودم و ما با اینکه آزمایش خون داده بودم اما متوجه نشدم که باردارم ، وفتی که متوجه شدم باردارم تصمیم گرفتم سقط جنین انجام بدم ، تمام کارهاشو انجام دادم تا سقط کنم و بهار رو بدنیا نیارم و با همه مشورت می کردم و به هر ریسمونی چنگ میزدم چون خیلی مستاصل بودم.

به هرکسی زنگ می زدم یک چیز می گفت و من کاملا مونده بودم چیکار کنم چون کار ثابتی نداشتم و برام سخت بود دوباره وقتم رو برای بزرگ کردن یک بچه دیگه بذارم.

تا اینکه پدر شوهر آیه قرآن باز کردند و گفتند .......

روایت حضور روح تجربه گر در کنار فرزند شیرخوارش

آگاهی تجربه گر از زمان فوت بیمار حاضر در بیمارستان 

آگاهی تجربه گر از لحظه دعا کردن کادر درمان برای بازگشتش

چشم براه

انتظار نوزاد عامل شفاعت و بازگشت مادر به دنیا شد

«زندگی پس از زندگی» یک ویژه‌ برنامه‌ گفتگو محور است که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما برگزار می‌شود. نام این برنامه از کتاب پرفروش Life After Life در رابطه با موضوع «تجربه‌های نزدیک به مرگ» نوشته ریموند مودی که آن را در سال ۱۹۷۵ تالیف کرده، گرفته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه که روایت‌گر تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفتند و به نوعی مرده و زنده شدند، پخش شده است.

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

شهرت وی به اجرای برنامه زندگی پس از زندگی باز می‌گردد که برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ به روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان