دانلود قسمت هشتم برنامه زندگی پس از زندگی دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / مهمان برنامه سید حسین موسوی

در این پست از صفحه اقتصاد با توجه به پخش قسمت هشتم برنامه زندگی پس از زندگی در اینجا دانلود قسمت هشتم برنامه زندگی پس از زندگی دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ را آورده ایم که می بینید.

دانلود قسمت هشتم برنامه زندگی پس از زندگی دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / مهمان برنامه سید حسین موسوی
صفحه اقتصاد -

با توجه به پخش قسمت هشتم زندگی پس از زندگی دانلود قسمت ۸ فصل ۵ زندگی پس از زندگی امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ با اجرای عباس موزون از شبکه چهارم را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار برنامه زندگی پس از زندگی

هرروز ساعت ۱۷ و بازپخش ۱ بامداد و ۱۲:۳۰روز بعد از شبکه چهار سیما

دانلود قسمت ۸ فصل ۵ زندگی پس از زندگی

این قسمت : تاوان

تجربه گر: سید حسین موسوی

از لینک زیر می توانید از تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده نمایید:

https://telewebion.com/episode/0xc140ee5

قسمت ۸ فصل ۵ زندگی پس از زندگی

سید حسین موسوی هستم 43 ساله در شهر قزوین شغلم راننده اینترنتی هست و تا ساعت 2 مشغول به کار هستم و بعدش با پسرم مشغول به بازی می شیم، با گرفتن کرونا و رفتن به درمانگاه و دریافت داروها و مصرف اونها حس می کردم جون آخرم هست ....

مال حرام چه تاثیری در زندگی تجربه گر داشت؟

نجات تجربه گر از حادثه بواسطه لطف امام رضا علیه السلام 

«زندگی پس از زندگی» یک ویژه‌ برنامه‌ گفتگو محور است که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما برگزار می‌شود. نام این برنامه از کتاب پرفروش Life After Life در رابطه با موضوع «تجربه‌های نزدیک به مرگ» نوشته ریموند مودی که آن را در سال ۱۹۷۵ تالیف کرده، گرفته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه که روایت‌گر تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفتند و به نوعی مرده و زنده شدند، پخش شده است.

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

شهرت وی به اجرای برنامه زندگی پس از زندگی باز می‌گردد که برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ به روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • محمد

    سلام برنامه خوبی می باشد لطفا افرادی که به جهان اخرت اعتقاد ندارند نظر ندن اساتید دانشگاه ايراد نگیرید این فیلم نیست وتجربه گراحتیاج به باور شما ندارد آقای موزن این برنامه خواهان آن اشخاصی هستند که حداقل نماز و روزه، ،،پس ادامه بده و اگر هر کسی درهرمنسبی ايراد گرفت مطمئن باش این دوعمل راانجام نمي دهد و قرآن را قبول ندارد، خدا حافظ

  • خادم

    باسلام بسیار برنامه خوبی است خدا خیرتون بده

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان