مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس زاهدان دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس زاهدان دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس زاهدان دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان سیستان و بلوچستان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس به علت بارش ها، فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود. 

در صورتی که دولت فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

هواشناسی استان سیستان و بلوچستان با صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی ازتشدید فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد.

مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت:از بعد ظهر سه شنبه تا صبح پنج شنبه ، در شهرستان‌های زرآباد، کنارک، چابهار، دشتیاری، فنوج، نیکشهر، قصرقند، لاشار، سرباز، راسک، تفتان، خاش، مهرستان، سیب و سوران، سراوان، گلشن، ایرانشهر، دلگان، بمپور، زاهدان، میرجاوه رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی شده است.

حیدری توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

وی تاکید کرد: از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در تردد‌های جاده‌ای و دریایی احتیاط شود و مدیریت آب سد‌ها در جنوب استان انجام شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان