مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی احتمالی مدارس زاهدان سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی احتمالی مدارس زاهدان سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی احتمالی مدارس زاهدان سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان سیستان و بلوچستان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی از آنجاییکه احتمال دارد فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در صورت دیدن هلال ماه شوال عید سعید فطر باشد لذا در صورت تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان این پست بروزرسانی می شود.

این روزها بعد از یک ماه بندگی خدا و روزه داری روزه داران به فکر رفتن به مسافرت و گذراندن تعطیلات عید سعید فطر هستند. 

در صورتی که دولت فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

در زیر آخرین وضعیت آب و هوای استان سیستان و بلوچستان از نظرتان می گذرد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: برای روز پنجشنبه در سطح استان وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و در نیمه شمالی رگبار پراکنده بهاری پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری روز دوشنبه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان سیستان و بلوچستان قسمتی ابری است و برای امروز در نیمه جنوبی و غرب استان وزش باد متوسط پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه در شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گرد و خاک و کاهش موقتی دما را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: پنجشنبه در سطح استان وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و در نیمه شمالی رگبار پراکنده بهاری پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته زاهدان با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد سردترین و قصرقند با حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد گرمترین شهرهای سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان