مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس زاهدان سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس زاهدان سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس زاهدان سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس سیستان و بلوچستان سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان فردا سه شنبه ۲۲ اسفند اعلام نشده است. 

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به هشدار سطح زرد جوی گفت: فردا و چهارشنبه در سطح استان وزش باد شدید در برخی نقاط گردوخاک و کاهش موقتی دما پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری اظهار کرد: از صبح سه شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه (۲۲ تا ۲۳ اسفند) در سطح سیستان و بلوچستان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به همراه گرد و خاک و کاهش موقتی دما بویژه روز سه‌شنبه در شمال استان پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز سه شنبه شرایط برای رگبارهای پراکنده و رعد برق در سیستان و بلوچستان مهیا است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از مردم خواست از سفرهای غیرضرور و صعود به ارتفاعات پرهیز کنند همچنین از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقتی محافظت شود.

وی عنوان کرد: بهتر است احتیاط در ترددهای دریایی در صبح چهارشنبه انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان