مدارس آذربایجان غربی و ارومیه فردا شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس ارومیه شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس آذربایجان غربی و ارومیه فردا شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس ارومیه شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس آذربایجان غربی و ارومیه فردا شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس ارومیه شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان آذربایجان غربی در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس به علت بارش ها، فردا شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس آذربایجان غربی توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود.

گفتنی است تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس شنبه در این استان اعلام نشده است.

اردلان محمدپور اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته بارش ها در شاهین‌دژ ۱۷.۸ میلی‌متر، تکاب ۱۶.۲ میلی‌متر،میاندوآب ۱۲.۱ میلی‌متر، ماکو ۱۱ میلی‌متر، سردشت ۹.۱ میلی‌متر، پلدشت ۶ میلی‌متر و مهاباد چهار میلی‌متر گزارش شد.

وی اضافه کرد: این سامانه بارشی از امروز تضعیف شده اما تا امروز همچنان به تناوب شاهد بارش باران، رعد و برق و وزش باد در مناطق مختلف استان هستیم و با خروج این سامانه دمای هوا نیز به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و تکاب با حداقل دما ۲ درجه سانتی گراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هشت و ۱۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

ایستگاه هواشناسی مهاباد در سال ۱۳۳۵ به عنوان ایستگاه باران‌سنجی راه‌اندازی شد و از سال ۱۳۶۴ به ایستگاه سینوپتیک (اصلی) ارتقا یافت و در طول شبانه روز (هر ساعت یک بار) تغییرات هواشناسی در آن اندازه گیری و ثبت می‌شود.

شهرستان مهاباد علاوه این ایستگاه هواشناسی سینوپتیک، دارای هفت ایستگاه باران سنجی است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان