مدارس آذربایجان غربی و ارومیه فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس ارومیه یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس آذربایجان غربی و ارومیه فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس ارومیه یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس آذربایجان غربی و ارومیه فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس ارومیه یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

خانواده های دانش آموزان آذربایجان غربی برای آگاه بودن از اینکه آیا مدارس این استان فردا تعطیل است یا خیر؟، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس فردا آذربایجان غربی و ارومیه یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا، یا تعطیلات نوروز و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس آذربایجان غربی روز یکشنبه اعلام نشده است.

کارشناس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: دمای هوای بیشینه استان از فردا، یکشنبه ۶ تا هشت درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

مهدی کریمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از روز یکشنبه سامانه بارشی به استان وارد می شود و این موضوع موجب بارندگی هایی تا پایان هفته خواهد شد که توام با کاهش دمای بیشینه است.

وی اضافه کرد: بارندگی ها از امروز در شمال استان و از فردا یکشنبه در کل استان تقویت می شود که در مناطق مرتفع کوهستانی همراه با بارش برف و مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ خواهد بود.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: وزش باد با احتمال گرد و خاک امروز شنبه در جنوب استان تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است و لازم است شهروندان موارد ایمنی شامل محکم سازی سازه های تبلیغاتی و ساختمانی، عدم تردد و حضور در نقاط مرتفع را رعایت کنند.

کریمی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای شهرستان ارومیه بین مثبت ۹ و ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بود و شهرستان خوی و پلدشت با مثبت ۲۷ درجه سانتی گراد گرم ترین و شهرستان تکاب با مثبت سه درجه سانتی گراد خنک ترین شهر گزارش شد.

اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با صدور هشدار زرد از شهروندان استان خواسته است تا پایان فعالیت سامانه بارشی در استان از ترد در اطراف رودخانه ها و مسیل ها به علت طغیان آنها خودداری کنند.

همچنین در این هشدار توصیه کرده است تا کوهنوردان، مردم محلی و چوپانان از تردد در کوهپایه ها و نقاط مرتفع نیز به علت وزش باد و احتمال سقوط اشیا و اشخاص و همچنین اصابت صاعقه خودداری کنند.

براساس اعلام کارشناسان هواشناسی استان، آذربایجان غربی در سال زراعی جاری و تا ۱۸ فروردین ماه به طور میانگین شاهد ۲۰۳ میلیمتر بارندگی بوده است؛ میانگین بارش ارومیه مرکز استان نیز تا کنون ۱۲۶ میلیمتر ثبت شده که با پیش بینی بارش های هفته جاری احتمال افزایش این ارقام وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان