مدارس خوزستان و اهواز فردا شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اهواز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس خوزستان و اهواز فردا شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اهواز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس خوزستان و اهواز فردا شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اهواز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان خوزستان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس خوزستان به علت بارش ها، فردا شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود.

گفتنی است تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس شنبه در این استان اعلام نشده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: به ۳۵ نفر متاثر از توفان در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک امدادرسانی شد.

امدادرسانی به افراد متاثر از توفان در بخش الوار گرمسیری اندیمشک

امیرعباس نجفی گفت: حادثه وقوع توفان و باد شدید شامگاه گذشته در بخش الوار گرمسیری از توابع شهرستان اندیمشک باعث خسارت به چندین نفر و اعلام از طریق تماس تلفنی مردمی با شماره ١١٢ ندای امداد جمعیت هلال احمر استان خوزستان شد.

وی افزود: پس از ارزیابی و اقدام‌های اولیه به ۷ خانوار متشکل از ٣٥ نفر اقلام غذایی داده شد.

نجفی ادامه داد: در این امدادرسانی ١٨ نفر از حادثه‌دیدگان نیز توسط جمعیت هلال احمر خوزستان اسکان اضطراری شدند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت یک سامانه بارشی به همراه باد شدید در استان هشدار نارنجی صادر کرده بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به احتمال رگبارهای پراکنده در بخش‌های مرتفع شرقی و شمالی استان گفت: تا دوشنبه آینده با توجه به گذر امواج ضعیف بارشی، احتمال بارش های پراکنده به همراه رعد و برق و وزش باد متوسط گاهی تندبادهای لحظه ای در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: طی این مدت به خصوص بعد از ظهرها برای بخش های جنوبی، غربی و مرکزی با توجه به وزش تندبادهای لحظه ای احتمال خیزش گرد و خاک های محلی و موقتی دور از انتطار نیست.

وی با بیان اینکه شمال خلیج فارس نیز تا اوایل هفته آینده تقریباً آرام و در برخی ساعات نیمه مواج خواهد بود ادامه داد: امروز و فردا دما استان اندکی کاهش خواهد یافت، سپس تا یکشنبه روند افزایش نسبی حدود یک الی ۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان ابتدای هفته جاری نسبت به فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه تا پنجشنبه هشدارهای سطح زرد و نارنجی صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • یه دانش آموز

    سلام
    لطفا حداقل شنبه مدارس امیدیه خوزستان رو تعطیل کنید اینجا هوا خیلی بده همش خاکه و خیلی خیلی گرمه من یکی از دانش آموزان متوسطه اول دبیرستانم یکی از همکلاسی هام آسم داره سه شنبه حالش خیلی بد بود هرچی رفتیم دفتر مدرسه به معاون و مدیر و ناظم گفتیم این حالش بده اصلا توجه نکردن گفتن شما دروغ میگید زنگ آخر دوستم غش کرد نمیدونم شایدم بیهوش شد زنگ زدن به اورژانس و خانواده اش بردنش بیمارستان اگه هم یه روز غایب باشیم از اونی که غایب بوده نمره کم میکنن از اون موقع هوا هم بدتر شده لطفا یه فردا همه مدارس یا حداقل مدارس متوسطه اول دبیرستان (همون راهنمایی) رو توی امیدیه تعطیل کنید ممنون با تشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان