مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی احتمالی مدارس کرمانشاه سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی احتمالی مدارس کرمانشاه سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی احتمالی مدارس کرمانشاه سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان کرمانشاه در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی از آنجاییکه احتمال دارد فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در صورت دیدن هلال ماه شوال عید سعید فطر باشد لذا در صورت تعطیلی مدارس کرمانشاه این پست بروزرسانی می شود.

این روزها بعد از یک ماه بندگی خدا و روزه داری روزه داران به فکر رفتن به مسافرت و گذراندن تعطیلات عید سعید فطر هستند. 

در صورتی که دولت فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

در زیر آخرین وضعیت آب و هوای استان کرمانشاه از نظرتان می گذرد.

رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موج اول از سامانه بارشی که از روز گذشته تا صبح امروز استان را تحت تاثیر خود قرار داده است به طور میانگین موجب ۱۵ میلی‌متر بارش در این منطقه شد.

سعید قاسمی عصر دوشنبه افزود: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، موج نخست از یک سامانه‌ بارشی که از بعدازظهر روز یکشنبه جو منطقه را تحت تاثیر گرفته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان و عمدتاً در نیمه غربی شد.

وی بارش‌های این سامانه را مطلوب عنوان کرد و یادآور شد: بیشترین میزان بارش ها در استان به شهرستان های پاوه و ثلاث باباجانی با ۲۶ میلی‌متر و کمترین بارش نیز با سه میلی‌متر به شهرستان سنقر اختصاص دارد.

رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: در میان شهرهای پربارش پس از پاوه و ثلاث، شهرهای گیلان غرب و کرند با ۲۵ میلی‌متر، اسلام آباد غرب با ۲۳ و جوانرود و کوزران با ۲۲ میلی متر در رده های بعدی هستند.

قاسمی با بیان اینکه این سامانه در شهر کرمانشاه نیز موجب ۹ میلی‌متر بارش شد ادامه داد: با بارش های اخیر میانگین بارش در سال زراعی جاری در استان کرمانشاه به ۴۰۴ میلی‌متر رسید که این میزان در مقایسه با سال زاعی گذشته ۶۱ و میانگین بلند مدت ۲ درصد بیشتر است.

وی تاکید کرد: موج دوم از سامانه مذکور که از رطوبت بیشتری برخوردار است؛ از عصر سه شنبه تا روز پنجشنبه جو استان را تحت تاثیر خواهد داد که بارش های این موج، در روز چهارشنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

قاسمی افزود: در روز پنجشنبه، با تضعیف شرایط ناپایدار، بارش‌ها غالباً به شکل رگبارهای بهاری و بیشتر در نواحی شمالی استان مشاهده خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین متوسط دمای هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ در روز سه شنبه موقتاً افزایش و در ادامه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به شکلی نسبتاً محسوس کاهش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان