گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از عملکرد بانک های بورسی:

کارنامه بانک سینا در پایان فصل سوم/ شناسایی ۵۳۰ میلیارد تومان سود خالص

در پایان فصل سوم سال جاری بانک سینا 530 میلیارد  تومان سود خالص شناسای کرد و به هر سهم 209 ریال سود تعلق گرفت.

کارنامه بانک سینا در پایان فصل سوم/ شناسایی 530 میلیارد تومان سود خالص

در پایان فصل سوم سال جاری بانک سینا 530 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد و به هر سهم 209 ریال سود تعلق گرفت.

به گزارش صفحه اقتصاد ؛ بانک سینا که با نماد " وسینا " و با سرمایه ثبت شده بیش از دو هزار و 500 میلیارد تومان در بازار سرمایه فعالیت می کند، اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای 9 ماهه منتهی به پایان آذرماه 1400 (حسابرسی نشده) را منتشرکرد.

این بانک خصوصی در مهترین عملیات بانکداری یعنی پرداخت تسهیلات و سپرده گذاری با رشد 75 درصدی در این دوره روبرو شد و خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری بانک سینا به رقم یک هزار و 417 میلیارد تومان رسید، این رقم در پایان آذر ماه سال گذشته 808 میلیارد تومان بود.

خالص درآمد کامزد بانک سینا دراین دوره زمانی به 262 میلیارد تومان رسید که حاکی از رشد 68 درصدی است، درآمد کارمزدی دومین بخش مهم از سرفصل های درآمد بانک هاست. این بانک در دوره مشابه سال گذشته 156 میلیارد تومان درآمد در این بخش داشته است.

بانک سینا

بانک سینا

سرفصل سایر درآمدها بانک سینا با افت 66 درصدی روبرو شد و به رقم 65 میلیارد تومان کاهش یافت و هزینه های اداری و عمومی 51 درصد و هزینه های مطالبات مشکوک الوصول هم 43 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش داشته اند.

این بانک بورسی در بخش مبالات ارزی هفت میلیارد تومان سود خالص کسب کرد اما در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 63 کاهش داشته است و همچنین در بخش سایر درآمدها هزینه ها با کسب 65 میلیارد تومان درآمد، 66 درصد افت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته داشت.

عملکرد بانک سینا در این دوره زمانی با توجه به رشد 75 درصدی در بخش خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری و همچنین 68 درصدی خالص درآمد کارمزد که دو بخش اصلی درآمدی بانک های کشور محسوب می شود مطلوب بوده است و این بانک را به سود خالص 530 میلیارد تومان رساند.

گزارش : علی سوری

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان