اراده ما رسیدن به جهش تولید در محصولات کشاورزی است

اراده مجریان بخش های مختلف دولت در مسیری است که تولیدکننده و بهره بردار بخش کشاورزی و دامداری ، دغدغه ای جز جهش تولید نداشته باشند.

اراده ما رسیدن به جهش تولید در محصولات کشاورزی است
صفحه اقتصاد -

در سفر هیات دولت به قم ، وزیر جهاد کشاورزی در نشست صمیمی با فعالان بخش کشاورزی شهرستان جعفر آباد گفت: روستازاده و فرزند کشاورز هستم و کاملا مشکلات بخش را می شناسم ، آبرو و تجربه ام را در خدمت شما قرار می دهم تا موانع موجود در بخش را برطرف سازم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی؛ وزیر جهاد کشاورزی گفت : بحث امنیت غذایی و سفره خانوار ، محور اساسی تلاش ما است تا با افزایش تولید و تامین نیاز های داخل ، به حضور در بازارهای خارجی و صادرات برسیم.

وزیر جهاد کشاورزی با اعلام آمادگی  برای خرید گوشت مازاد تولید کنندگان در شهرستان جعفرآباد ،گفت: در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی علاوه بر خرید گوشت برای تامین به موقع و مدت دار نهاده های دامی نیز آماده امضاء قرارداد است.

وزیر جهاد کشاورزی برتامین نیاز واکسن دام و طیور و دارو هم تاکید و به رئیس سازمان دامپزشکی سفارش  کرد تا رفع مشکل دامداران در منطقه حضور داشته باشد.

در این نشست که معاون زراعت ، رئیس سازمان دامپزشکی،معاون امور استانها و جمعی از مسئولین استان نیز حضور داشتند ، چند تن از فعالین بخش کشاورزی مشکلات و دغدغه های خود را با وزیر جهاد کشاورزی مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان