حضور میدانی مسئولان در میان کشاورزان ، مشکلات را سریعتر برطرف می‌کند

وزیر جهاد کشاورزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع کشاورزان و سایر بهره‌برداران کشاورزی بر حضور مسئولان ملی و استانی در جمع بهره‌برداران برای رفع سریع‌تر مشکلات آنها تاکید کرد.

حضور میدانی مسئولان در میان کشاورزان ، مشکلات را سریعتر برطرف می‌کند
صفحه اقتصاد -

محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی ، در سفر استانی  هیئت دولت به قم در جمع خبرنگاران افزود :حضور در میدان و در جمع فعالان عرصه  سبب می شود آنها با مشکلات روز کشاورزان و بهره‌برداران آگاه‌تر ‌شوند ،همچنین  فرصت مناسبی است تا مدیران دقیق‌ترین تصمیم را در سریع‌ترین زمان ممکن اتخاذ کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی؛ وزیر جهاد کشاورزی ، با تاکید بر ضرورت فراهم شدن شرایط رسیدن به هدف شعار سال و جهش تولید گفت: برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق این هدف ، در دو محور مستقل شعار سال ، تهیه و تدوین شده تا با مردمی‌سازی هرچه بیشتر فعالیت‌ها  به هدف جهش تولید دست یابیم.

وی ، ادامه داد : به هر میزان که نقش مردم در اقتصاد فعال‌تر باشد ، تولید مستمر و پایدارتر خواهد شد ، زیرا خرد جمعی و تجربه راه حل اساسی توسعه بخش کشاورزی است.

وزیر جهاد کشاورزی ، با استقبال از حضور سرمایه‌های جدید در بخش کشاورزی تاکید کرد: امیدوارم حضور بدون مانع سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی ، شیرینی افزایش تولید و افزایش درآمد را به کام آنها برساند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان