مدرسین داخلی آریاساسول تقدیر شدند

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، در پیام خود به مدرسین داخلی شرکت، ضمن تجلیل از معلمان، بر جایگاه آن‌ها برای پیشبرد اهداف کشور و سازمان تأکید کرد.

مدرسین داخلی آریاساسول تقدیر شدند
صفحه اقتصاد -

مراسم تقدیر از مدرسین داخلی آریاساسول پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) با حضور مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، سعید اسماعیلی، مدیر مجتمع در این مراسم ضمن ابلاغ پیام قدردانی محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، از اساتید و مدرسین داخلی شرکت تقدیر کرد و گفت: اساتید و معلمین طلیعه‌داران ترویج دانش و فرهنگ هستند و واحد آموزش آریاساسول این مهم را برای کارکنان و خانواده آن‌ها بر عهده دارند.

وی با اشاره به مقام والای معلم، افزود:مقام معلم یکی از بزرگ‌ترین مقام‌ها است، چرا که آغاز یادگیری همه ما با معلم بوده است.

مدیر مجتمع در پایان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان واحد آموزش و مدرسین داخلی، بر ضرورت ارتقا جایگاه آموزش و بهبود مستمر خدمات آن تأکید کرد.

تشکیل باشگاه مدرسان برای اشتراک تجارب

محسن زارع، سرپرست واحد آموزش، ضمن قدردانی از مدیرعامل و مدیران شرکت برای توجه به مقوله آموزش و کارکنان این واحد، از مدرسین داخلی شرکت برای همکاری با واحد آموزش، گفت: طی سال‌های گذشته با همکاران به‌عنوان مدرسان داخلی همکاری داشتیم؛ اما از سال جاری با تشکیل باشگاه مدرسان در نظر داریم از مدرسین داخلی با برند آریاساسول در انتقال دانش و تجربه درون‌سازمانی و برون‌سازمانی استفاده کنیم.

وی از صدور کارت ویژه مدرسین خبر داد و گفت: با صدور این کار مدرسین داخلی بر اساس مدارک آکادمیک و همچنین ارزیابی شایستگی که به‌صورت سالانه انجام می‌شود، دسته‌بندی خواهند شد و از بازنشستگان نیز برای تدریس استفاده می‌شود.

در پایان این مراسم، ضمن تجلیل از مدرسین داخلی و اهدا لوح تقدیر به آن‌ها، پیام مدیرعامل شرکت به مدرسین قرائت شد.

متن پیام مدیرعامل به این شرح است:

در طول تاریخ، معلمان نقشی محوری در توسعه تمدن بشری داشته‌اند. معلمان نگهبانان دانش، معماران ذهن‌های جوان، و چراغ‌های راهنما هستند که راه روشنایی را میسر می‌کنند. در دنیای امروزی که به سرعت در حال تحول است، نقش معلمان اما بیش از هر زمان دیگری حیاتی شده است. مسئولیت آماده‌سازی برای مواجهه با ریسک‌ها و فرصت‌ها برای پیش‌برد اهداف سازمان، تجهیز نیروها به مهارت‌ها، دانش و ارزش‌هایی که برای پیشرفت در جامعه‌ای جهانی‌شده به آن‌ها نیاز دارند، به عهده این عزیزان، معلمین گرامی سپرده شده است. مسیر، مسیر همواری نیست اما اعتماد و عشق و علاقه به کار و سازمان، علیرغم همه فشردگی‌های زمانی و سختی‌های کار، سبب می‌شود شما از خود و وقت خود مایه گذاشته و برای توسعه شرکت به درجات والاتر، زمانی اگرچه کوتاه را صرف آموزش، پاسخ و حل مسئله بگذارید. وقتی که صرف می‌شود، گزاف نیست. سازمان فربه‌تر می‌شود.

به مناسبت فرخنده روز معلم، تشکر و قدردانی صمیمانه خود را به خاطر کمک‌های ارزنده شما در عرصه آموزش و حرفه اصیل معلمی به عمل می‌آورم. فداکاری بی‌دریغ و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما نقش بسزایی در شکل‌گیری چشم‌انداز شرکت داشته و میراثی ماندگار بر تعالی و تعلق خاطر سازمانی بر جای گذاشته است. دست گرم شما را می‌فشارم و اطمینان دارم این باور و سطح آموزش‌دهی در شریان رگ‌های وجود تک‌تک شما جریان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان