حضورآریاساسول در ششمین اکسپوی صادرات ایران

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) با حضور رئیس جمهور گشایش یافت.

حضورآریاساسول در ششمین اکسپوی صادرات ایران
صفحه اقتصاد -

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، و سایر مسئولان و نماینده کشورهای مهمان گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، در این نمایشگاه که میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از بیش از ۱۰۰ کشور جهان است، آریاساسول در کنار مهمترین صنایع کشور در حوزه‌های مختلف به مذاکره پرداخته و ظرفیت‌های صادراتی و توسعه بازار محصولات خود را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

شرکت پلیمر آریاساسول در راستای توسعه تجارت بین المللی خود وارائه توانمندی های خود در به تجار و بازرگانان خارجی نیز از جمله شرکت‌های فعال در این نمایشگاه است که با هدف توسعه بازار خارجی و ارز آوری، کسب اطلاع از آخرین متدها و تکنولوژی‌های این صنعت، افزایش میزان صادرات محصولات غیرنفتی و شناسایی روش‌های جدید صادرات محصول، ارائه توانمندی فنی و در فضای رقابتی صنایع روز جهان محصولات خود را به تجار و بازرگانان شرکت کننده در این رویداد بین‌المللی عرضه می‌کند.

آریاساسول از شنبه ۸ تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ لغایت ۱۶ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن ۳۸B غرفه شماره ۴۰ میزبان مراجعه کنندگان عزیز خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان