معاون امور زنان و خانواده مجمع مشاورین نمایندگان مجلس :

عصمت، طهارت و فضائل دخت نبی مکرم اسلام (ص) همواره در طول تاریخ، سرمشق و الگویی بی‌نظیر برای زنان مؤمن است

معاون امور زنان و خانواده مجمع مشاورین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسب سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: عصمت، طهارت، تقوی و فضائل دخت نبی مکرم اسلام (ص) همواره در طول تاریخ، سرمشق و الگویی بی‌نظیر برای زنان مؤمن است.

عصمت، طهارت و فضائل دخت نبی مکرم اسلام (ص) همواره در طول تاریخ، سرمشق و الگویی بی‌نظیر برای زنان مؤمن است
صفحه اقتصاد -

متن پیام مهندس میناجعفری آمده است: امام صادق (ع) می‌فرمایند:«فَمَن عَرَفَ فاطمهَ حقَ مَعرفتِها فَقد اَدَرَک لیلهَ القَدر»؛هر کس فاطمه را بدرستی بشناسد هر آینه شب قدر را درک کرده است.

بیستم جمادی‌الثانی مصادف است با سالروز ولادت تجلی نور نبوی و گوهر درخشان امامت، بانوی با فضیلت دوعالم حضرت فاطمه زهرا( س) که به تبرک این روز فرخنده، به نام روز زن و بزرگداشت مقام مادر نام‌گذاری شده است.

حضرت فاطمه زهرا (س) همسری نمونه برای حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) بودند و در جایگاه شریف مادری چهار فرزند بی‌بدیل برای امتداد رسالت تربیت کردند.

جعفری در ادامه پیام خود نوشت: عصمت، طهارت، تقوی و فضائل دخت نبی مکرم اسلام (ص) همواره در طول تاریخ، سرمشق و الگویی بی‌نظیر برای زنان مؤمن است و امروز آموزه‌های سرشار از پاکی و نجابت آن کوثر قرآن، معیاری تمام‌عیار از مکارم اخلاق و آداب اسلامی برای رهروان آن صدیقه کبری است.

اینجانب ضمن گرامیداشت میلاد منور حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و مقام شامخ مادر، این روز فرخنده را به همه زنان و مادران معظم و بانوان سخت‌کوش شاغل در مجموعه صنعت و معدن کشور و سازمان‌های وابسته و استانی، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان، به ویژه خانواده معظم ایثارگران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

photo1704108022

معتقدم و باور دارم که بایست، زنان را در یابیم آنان را اکرام کنیم و به احترام دخت گرامی پیامبر اسلام قدر دان زحمات آنان باشیم ،که الحق نیروها و و سرمایه های پیشرانی هستند که اگر در جامعه در پایگاه مناسب قرار گیرند می‌توانند  هم در مجامع ملی و بین الملی بدرخشند و هم وظیفه مهم و راهبردی فرزند آوری و فرزند پروری را به دوش گیرند ودر یک کلام حرکت مدنی کشور را با تدبیر و خردمندی سرعت و سلامت ببخشند.

امیدوارم ، روزی شاهد حضور بی شمار زنان متخصص در عرصه های سیاسی واقتصادی وبه ویژه صنعت باشم و در آخر از درگاه خداوند سبحان، سرافرازی و سلامتی مادران و زنان فداکار و با نجابت ایران اسلامی را مسألت دارم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان