ارجاع بند «کاربردی کردن طرح های پژوهشی» برنامه هفتم به کمیسیون تلفیق

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را که به الزام وزارت علوم و وزارت بهداشت برای کاربردی کردن کلیه طرح های پژوهشی آنان بازمیگشت را جهت بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

ارجاع بند «کاربردی کردن طرح های پژوهشی» برنامه هفتم به کمیسیون تلفیق
صفحه اقتصاد -

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس، گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه را بررسی کرده و تبصره ۳ و تبصره ۴ ماده ۹۷ لایحه را به منظور بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

در تبصره ۳ ماده ۹۷ لایحه برنامه آمده بود که؛ کلیه مؤسسات و مراکز پژوهشی وابسته به دستگاه های اجرایی موضوع ماده (1) این قانون به استثنای وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلفند کلیه طرح های پژوهشی خود را بر اساس مأموریت ها و اولویت های آن دستگاه و معطوف به تحقیقات کاربردی در حوزه تخصصی خود که به تصویب شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری می رسد، انجام دهند.

در تبصره ۴ ماده ۹۷ لایحه آمده بود که آیین نامه اجرائی این بند ظرف سه ماه پس از لازم الاجراء شدن این قانون با پیشنهاد وزارتخانه هاب علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و صنعت، معدن و تجارت و همکاری معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور تهیه و به تصویب هیئت وزیران می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان