نحوه فعالسازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل + با این کد اینترنت رایگان رو فعال کنید

در این خبر به توضیحاتی درباره نحوه فعالسازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل پرداخته شده است.

نحوه فعالسازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل + با این کد اینترنت رایگان رو فعال کنید
صفحه اقتصاد -

عیسی زارع‌پور، وزیر امور ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه جلسه هیئت‌دولت با اشاره به پرتاب موفق‌آمیز ماهواره ثریا در هفته‌جاری، گفت: این اتفاق دهمین پرتاب ماهوراه در دولت سیزدهم بود.

وی در ادامه افزود: اولین پرتاب ماهواره در دی سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاد که تا دی سال‌جاری در مجموع ۱۰ پرتاب ماهواره انجام شده است.

زارع‌پور با تاکید بر اینکه ماهوراه ثریا به مدار ۷۵۰ کیلومتری دست پیدا کرده است، اعلام کرد: ماهواره‌بر‌های ایران در مدار ۵۰۰ تا ۷۵۰ کیلومتری تثبیت شده‌اند و این اتفاق بر پایه تلاش‌های گذشته انجام شده است. 

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه نگاه دولت سیزدهم به صنعت فضایی یک نگاه راهبردی است، گفت: رئیس‌جمهور به‌طور جدی پیگیر این مساله است و تاکنون ۲ جلسه شورای عالی فضایی تشکیل شده است. 

وی همچنین در ادامه درباره افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت توسط اپراتور‌ها اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور اپراتور‌ها برگزار شد که در این جلسه داشبوردی مبنی بر کنترل سرعت رونمایی شد.

زارع‌پور تاکید کرد: شرط افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت به‌صدور پروانه اپراتور‌ها الحاق خواهد شد. 

وزیر امور ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از تمدید بسته هدیه اینترنت دولت تا پایان دهه فجر خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند، این بسته را دریافت کنند.

برای داشتن ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل باید این مراحل را طی کنید:

اگر تلفن همراه شما از فناری 4G پشتیبانی می کند می توانید از ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. پس همین حالا سیمکارت خود را به نسل ۴ تبدیل کنید و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.

برای تعویض سیم کارت خود به ۴ جی هم می توانید هم از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید و هم نماینده های رسمی فروش سیمکارت ایرانسل که در این صورت باید حضوری اقدام کنید.

البته برای این کار اگر از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید کاملا رایگان است ولی اگر به مراکز رسمی ایرانسل برای تعویض سیمکارت خود مراجعه کنید باید ۸۰۰۰ تومان بابت تعویض پرداخت کنید.

کد فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت‌رایگان ایرانسل

همانطور که عرض شد می توان به سادگی از مزایای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل با حجم ۲۰ گیگا بایت استفاده کرد و این تنها به واسطه تعویض سیم کارت امکان پذیر است.

شرکت ایرانسل به منظور رفاه حال کاربران و مخاطبان خود سعی دارد با ارائه خدمات برتر همچون استفاده از سیم کارت های نسل چهار با قابلیت های متنوع شرایطی را فراهم نموده که می توان از بسته اینترنتی ۲۰ گیگابایتی به صورت کاملا رایگان استفاده نمود.

گقتنی است که مدت استفاده از این بسته 30 روز می باشد و شما با تعویض سیمکارت به نسل 4G می توانید از این مزیت استفاده اینترنت رایگان داشته باشید.

راهنما دریافت سیم‌کارت 4G

۱. ثبت درخواست از طریق برنامه ایرانسل من، یا دریافت بسته بازگشت (پوکه خام سیم‌کارت 4G) از مراکز فروش یا نمایندگی‌های ایرانسل.

۲. فعالسازی سیم‌کارت 4G از طریق برنامه ایرانسل من یا شماره‌گیری #۳۴* با خط سیم‌کارت 3G فعلی.

نکات تبدیل سیم‌کارت

تلفن همراه شما از باید فناوری 4G پشتیبانی ‌کند.

بعد از ثبت درخواست، اطلاعات موجود بر روی سیم‌کارت مثل دفترچه تلفن از سیم‌کارت شما پاک می‌گردد، برای همین پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات موجود بر روی سیم‌کارت فعلی را در تلفن همراه خود ذخیره کنید.

۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

اگر هنوز هم از سیم کارت های قدیمی ایرانسل استفاده می کنید هم اکنون می توانید به صورت کاملا رایگان سیمکارت خود را به نسل ۴ ایرانسل تبدیل کنید و از کد فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید.

یک ماه اینترنت رایگان ایرانسل تا 20 گیگ فقط با تعویض رایگان سیم کارت ایرانسل به 4g

برای فعال سازی کد *۵۵۵*۱۱# را شماره گیری نمایید. 

زارع‌پور: بسته اینترنت هدیه از امروز فعال می‌شود

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره بسته هدیه دولت گفت: «با توجه به شرایط شبکه ناگزیر بودیم افزایش تعرفه‌های اینترنت را اعمال کنیم تا کیفیت شبکه را ارتقا دهیم. در همین راستا، یک بسته هدیه برای مردم درنظر گرفتیم که برای آن‌هایی که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز فعال می‌شود.»

به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مردم برای فعال‌سازی این بسته باید به پنجره ملی خدمات دولت به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند و شماره تلفنی را که بسته باید روی آن فعال شود، انتخاب کنند. او اشاره کرد که تلاش دولت این است که این بسته در کوتاه‌ترین زمان برای کاربران فعال شود. به گفته زارع‌پور، این بسته شامل ۱۲ گیگابایت اینترنت با ترافیک داخلی، معادل ۵ گیگابایت اینترنت با ترافیک بین‌الملل است.

وزیر ارتباطات افزود: «از کسانی که تا الان ثبت‌نام نکرده‌اند نیز درخواست می‌کنیم که در صورت تمایل، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند تا این بسته زودتر برایشان فعال شود. این بسته تا ۱۴ فروردین‌ماه سال آینده اعتبار دارد و زمان ثبت‌نام نیز تا هفته آینده است.»

هفته گذشته و پس از جدی‌شدن احتمال افزایش قیمت اینترنت همراه، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد که در صورت موافقت با افزایش تعرفه، بسته اینترنت رایگان از سوی اپراتورها به مردم اختصاص خواهد یافت تا در ماه‌های پایانی سال هزینه به آن‌ها تحمیل نشود و بتوانند نیاز معمول خود را برطرف کنند. البته پیش‌ از این از سوی وزارت ارتباطات اعلام شده بود که این بسته ۱۰ گیگابایت ترافیک داخلی دارد.

افزایش تعرفه‌های بسته‌های اینترنتی هم‌زمان با فیلترینگ و نامناسب‌بودن کیفیت شبکه مسئله‌ای بود که واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • سهراب

    چرا کدی که وارد میکنیم با خطا مواجه میشه اصلا حقیقت نداره زشته براتون

  • زهره

    من سیم کارتم 4G هست چه جوری 20 گیگ اینترنت رو فعال کنم

  • ناشناس

    لطفا دقت کنید کد را بدی میگه درخواست نامعتبر حداقل یکبار خودتان امتحان کنید

  • ناشناس

    اژمل

  • ناشناس

    خب وقتی سیم‌کارت من الان پشتیبانی می‌کنه چرا تعلق نمیگیره این اینترنت رایگان

  • جوادغریب شهرستان فسا

    عالی عالی

  • جوادغریب شهرستان فسا

    عالی عالی

  • عاشق مردم

    واییییییییییی چقدر خوشحالم من نمیدونید توپوست خودم نمی گنجم 10گیگ اینترنت رایگان ازبس که حول شدم نمیدونم ازخوشحالی چیکارکنم ولی واقعا خجالت نکشیدن اینکاروکردن خودشون که فهم وشعور ندارن ولی ای کاش لااقل به شعورمردم توهین نمی کردن شما صدبرابر پول این اینترنت مزخرف ودارید ازمردم می گیرید اونوقت همش10گیگ به مردم اینترنت میدید

  • سیده زینب

    سلام بعدازسالین سال ی هدیه ایرانسلی قرارشد ملت بدین چقدرمانع میذارین چطورهدیه آیه ک بایدخریدکنیم حالامن ک ۴جی هستم فقط۵ گیگ اینرنت میگیرم تروخدای طرح رایگان بذارین ک همه بتوننداستفاده کنن من دیشب رفتم ک هدیه رودریافت کنم والله نتونستم ازهفق خوان رستم بایدبگذری خب ی کددستوری بذارین خیلیهامثل من باسوادنیستن میشه خواهش کنم یک کدگذاری ک همه بااون کدبتونن هدیه خودشونودریافت کنن ممنون

  • ناشناس

    دارین از خودتون تبلیغ میکنید نمیخواد سیمکارتم نسل چهاری بشه شما فقط اینترنتو بدید اینطوری شما خیلی از کسایی که از برنامتون استفاده میکنن رو از دست میدید

  • مسعودعلیزاده

    من اتباع هستم سیم کارت به اسم پاسپورت عمه من هست سیم کارت با کارت اتباع نشد هرچی زدیم فعال نشد سیم کارت الان از این سیم کارت می زنم میگه که باید به اسم خود نفر باشه سیم کارت لطفا پیگیری کنید

  • صاخبداد

    20گیگ

  • ناشناس

    هیچ نظری ندارم

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان