نحوه فعالسازی اینترنت رایگان ایرانسل با حجم ۲۰ گیگ

برای داشتن ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل باید این مراحل را طی کنید:

نحوه فعالسازی اینترنت رایگان ایرانسل با حجم ۲۰ گیگ
صفحه اقتصاد -

اگر تلفن همراه شما از فناری 4G پشتیبانی می کند می توانید از ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. پس همین حالا سیمکارت خود را به نسل ۴ تبدیل کنید و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.

برای تعویض سیم کارت خود به ۴ جی هم می توانید هم از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید و هم نماینده های رسمی فروش سیمکارت ایرانسل که در این صورت باید حضوری اقدام کنید.

البته برای این کار اگر از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید کاملا رایگان است ولی اگر به مراکز رسمی ایرانسل برای تعویض سیمکارت خود مراجعه کنید باید ۸۰۰۰ تومان بابت تعویض پرداخت کنید.

کد فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت‌رایگان ایرانسل

همانطور که عرض شد می توان به سادگی از مزایای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل با حجم ۲۰ گیگا بایت استفاده کرد و این تنها به واسطه تعویض سیم کارت امکان پذیر است.

شرکت ایرانسل به منظور رفاه حال کاربران و مخاطبان خود سعی دارد با ارائه خدمات برتر همچون استفاده از سیم کارت های نسل چهار با قابلیت های متنوع شرایطی را فراهم نموده که می توان از بسته اینترنتی ۲۰ گیگابایتی به صورت کاملا رایگان استفاده نمود.

گقتنی است که مدت استفاده از این بسته ۳۰ روز می باشد و شما با تعویض سیمکارت به نسل 4G می توانید از این مزیت استفاده اینترنت رایگان داشته باشید.

راهنما دریافت سیم‌کارت 4G

۱. ثبت درخواست از طریق برنامه ایرانسل من، یا دریافت بسته بازگشت (پوکه خام سیم‌کارت 4G) از مراکز فروش یا نمایندگی‌های ایرانسل.

۲. فعالسازی سیم‌کارت 4G از طریق برنامه ایرانسل من یا شماره‌گیری #۳۴* با خط سیم‌کارت 3G فعلی.

نکات تبدیل سیم‌کارت

تلفن همراه شما از باید فناوری 4G پشتیبانی ‌کند.

بعد از ثبت درخواست، اطلاعات موجود بر روی سیم‌کارت مثل دفترچه تلفن از سیم‌کارت شما پاک می‌گردد، برای همین پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات موجود بر روی سیم‌کارت فعلی را در تلفن همراه خود ذخیره کنید.

۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

اگر هنوز هم از سیم کارت های قدیمی ایرانسل استفاده می کنید هم اکنون می توانید به صورت کاملا رایگان سیمکارت خود را به نسل ۴ ایرانسل تبدیل کنید و از کد فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید.

یک ماه اینترنت رایگان ایرانسل تا ۲۰ گیگ فقط با تعویض رایگان سیم کارت ایرانسل به 4g

برای فعال سازی کد *۵۵۵*۱۱# را شماره گیری نمایید.

سایر روش‌های فعال‌سازی اینترنت هدیه ایرانسل

روش‌های دیگری هم برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل وجود دارد.

اگر یک سیم کارت اعتباری از ایرانسل خریداری کنید؛ به شما ۵ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه با اعتبار ۵ ماهه داده می‌شود. سیم‌کارت‌های اعتباری زرین نیز ۴ گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار ۳ ماهه دارند.

نصب اپلیکیشن ایرانسل من و فعال‌سازی شماره سیم کارت ایرانسل در آن نیز روش دیگری برای فعال‌سازی اینترنت رایگان ایرانسل است. در اولین نصب و فعال‌سازی برنامه «ایرانسل من»، بسته اینترنت ۵۰ گیگابایت یک روزه برای شما فعال خواهد شد.

ارسال شماره ایرانسل دوستان به سرشماره‌ی ۳۱۱۶ و دعوت از آن‌ها برای تبدیل سیم‌کارت ۳G به ۴G یا تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی، یک گیگ اینترنت رایگان به شماره ایرانسل شما تعلق می‌گیرد.

دوستانی که سیم‌کارت اعتباری دارند؛ باید شماره آن‌ها را به سرشماره ۳۱۹۲ بفرستید تا پس از تبدیل به سیم‌کارت دائمی، بسته اینترنت رایگان ایرانسل برای شما فعال شود. هدیه تبدیل سیم‌کارت در این روش، ۲ گیگابایت اینترنت هدیه است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • م.ق

    الان چند ساله تمام ایران سیمکارتشون 4Gشده بعد دولت تازه یادش افتاده اینترنت رایگان بده؟اگه دولت اینهمه دست و دلبازه چرا تبدیل سیم کارت رو که می‌دونه ۹۹درصد مردم قبلاً انجام دادن شرط کرده؟ چرا فکر میکنید مردم شعور ندارن؟چرا با این وعده های پوچ مردم رو .....حساب میکنید؟واقعا که

  • Ferdows

    می‌خواهیم بسته فعال شود

  • محمد

    نکنید نگیرید بخاطر. خودتون میگم اینترنت نگیرید

  • احمد

    عالی

  • ناشناس

    سه سال پیش هر کی سیمکارتش 3G بود همون موقع به 4Gتبدیلش کرد ، چرا الکی بازار داغی میکنید!!!

  • فاطمه احمدی باغکی

    عالی

  • رضاپارس اباد

    ممنون

  • بهمن شمس

    درخواست از اینترنت

  • مهدی

    چجوری تبدیل کنیم

  • م

    کلک که میزنن بعد از افزایش براتون عادی شده باشه واقعامسولین عجیبی داریم و مردم در صحنه عجیب تری

  • ناشناس

    سلام کدام گزینه رو باید بزنم
    نمیده که ۲۰ گیگ

  • مهدی

    من ۵جی دارم، تکلیف چیه؟

  • میرویس

    خیلی خوبی

  • محمد امیر

    ایران میبره

  • سلطان احمد قاسمی

    ممنون

  • رضوان فیضی

    👍

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان