تجلیل از مشتریان ارزنده بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان

مراسم تجلیل و تکریم مشتریان ارزنده بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان برگزار شد.

تجلیل از مشتریان ارزنده بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان
صفحه اقتصاد -

نشست هم‌اندیشی با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان، با حضور «حسین خزاعی» مدیر شعب بانک در استان برگزار شد.

بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران پشتیبان مردم است

«رضا فلاح» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان به عنوان یکی از مشتریان ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان، گفت: هر اقدامی که در حوزه کارآفرینی و تولید انجام می‌شود نیازمند پشتیبان است و پشتیبان مردم در شرایط اقتصادی کنونی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بوده است.

وی افزود: این بانک یکی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان است که پرداخت وام دارو را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خود در کرمان انجام می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت وام خرد  با کارمزد ۴ درصد برای راستای ایجاد اشتغال در جامعه به نوعی ایثارگری انجام می‌دهد.

مشتری‌مداری نقطه قوت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

«بهنام سعیدی» مدیر مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان مشتری‌مداری را یکی از ویژگی‌های بارز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران عنوان کرد و گفت: این بانک، حامی و مأمن مردم است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان کرمان اضافه کرد: این ظرفیت در استان به گسترش بانکداری اجتماعی کمک می‌کند.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان تصریح کرد: اگر تعاملات مجموعه بانک با حوزه‌های سیاست‌گذاری در استان بیشتر شود به جذب و رشد منابع بانک کمک خواهد کرد.

«حسین خزاعی» مدیر شعب بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان ضمن تشریح عملکرد بانک‌ در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت:  ۹۲ درصد منابع بانک در این استان پهناور مربوط به جامعه کارگری و کارمندی است‌.

وی از پرداخت ۷۴هزار فقره وام با اعتباری بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان در سال گذشته در کرمان خبر داد و گفت: این اقدام‌ مهم به همت خیرین و مشتریان ارزنده بانک انجام شده است.

در پایان مراسم ارزنده مشتریان ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان