باجه بازار رسولی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

با حضور مدیر شعب بانک در استان سیستان و بلوچستان باجه بازار رسولی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زاهدان افتتاح شد.

باجه بازار رسولی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سیستان و بلوچستان افتتاح شد
صفحه اقتصاد -

در مراسمی با حضور «علیرضا ملازاده» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران، باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بازار رسولی زاهدان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در این مراسم «علیرضا ملازاده» مدیر شعب بانک در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به لطف و اعتماد بیش از پیش آحاد جامعه به نخستین و بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور و به برکت قرض‌الحسنه، اکنون بانک قرض‌الحسنه مهر ایران عملکردی عالی در نظام بانکی کشور به نام خود ثبت کرده است.

وی اضافه کرد در سال گذشته بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین تعداد وام پرداختی در شبکه بانکی را به خود اختصاص داده و بیش از ۳ میلیون و ۸۵۰ فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سیستان و بلوچستان با اشاره به فعالیت‌های بانک در استان، اظهار داشت: این بانک در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۱هزار فقره وام قرض‌الحسنه معادل ۳۰ هزار میلیارد ریال به مشتریان خود در استان پرداخت کرده است که اقدام بزرگی در شبکه بانکی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز با رشد ۷۶ درصدی در پایان سال گذشته به ۲۷۴ همت رسید که بیشترین درصد رشد منابع بین بانک‌های کشور است. همچنین منابع این بانک در استان سیستان و بلوچستان نیز با رشد ۵۷ درصدی در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۳۸هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به عبور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر، عنوان کرد: این اعداد و ارقام به خوبی بیانگر فعالیت‌های اثربخش این بانک در جامعه و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی مردم است.

گفتنی است مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند برای مراجعه حضوری به این باجه، به آدرس زاهدان، بازار رسولی، تقاطع خیابان جامی و فرخی، روبه‌روی مصلی اهل سنت مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان