تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

مدیرکل دادگستری استان فارس گفت: عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان قابل تحسین است.

تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
صفحه اقتصاد -

حجت الاسلام و المسلمین «سید کاظم موسوی» در دیدار با «بهزاد شمس الدینی» مدیر شعب بانک قرض‎الحسنه مهر ایران در استان فارس، گفت: توجه به رفع نیازها و مشکلات مردم عبادتی بزرگ و دارای اجر در پیشگاه الهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، وی با اشاره به عملکرد مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس تصریح کرد: خدمات متنوع این بانک به‌ویژه در عرصه خدمات غیرحضوری و اجرای بانکداری الکترونیک قرض‌الحسنه، یکی از مولفه‌های تمایز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از سایر فعالان بانکی در اجرای بانکداری نوین است.

مدیرکل دادگستری استان فارس پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه مانند ازدواج، فرزندآوری و کالاکارت را جزو شاخصه‌های بانک تخصصی قرض الحسنه مهر ایران در حمایت از جامعه جوان عنوان کرد و افزود: کمک به رفع مشکلات مالی و کاهش نگرانی جوانان شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه برگزاری این جلسات سرآغازی برای گسترش تعاملات مالی دادگستری و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس است؛ خاطرنشان ساخت:  همکاری متقابل و هر چه بیشتر دو مجموعه، تقویت حساب‌های صندوق حمایت پس از خروج زندانیان، افتتاح حساب دادگستری استان و استفاده از خدمات بانک مورد تأکید دادگستری است.

مدیر شعب بانک قرض‎الحسنه مهر ایران در استان فارس در این دیدار با اشاره به اهمیت حفظ احترام به مراجعه‌کنندگان و مشتری‌مداری در شعب این بانک، گفت: حفظ کرامت انسانی، خدمت‌رسانی ممتاز، رفتار شایسته در راستای تکریم مطلوب مشتریان و ارتقاء بهره‌وری بسیار مهم است.

وی همچنین در خصوص عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سطح کشور اظهار داشت: کسب جایگاه‌های شاخص توسط این بانک در شبکه بانکی نشان از شناخت جامعه نسبت به موضوع قرض‌الحسنه است که منجر به انتخاب طرح‌ها و خدمات بانک توسط مشتریان می‌شود.

«شمس‌الدینی» اضافه کرد: با داشتن ۲۱ شعبه در سطح استان توانسته‌ایم بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال منابع مالی در سال ۱۴۰۲ جذب کنیم که رشد ۸۷ درصدی نسبت به سال قبل دارد و با حمایت‌های مسئولان استانی این روند رشد در سال جدید تکرار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان