مدارس کرمان یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمان یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس کرمان یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس کرمان یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس کرمان یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمان یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان کرمان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید.

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس کرمان به علت آلودگی هوا یا بارش ها، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود.

در صورتی که دولت روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

هواشناسی کرمان اعلام کرد که طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز (پنجشنبه) و فردا در برخی مناطق استان، رگبار باران و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا شاهد ناپایداری های جوی در استان به صورت افزایش ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهیم بود.

طبق این اطلاعیه، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است، لذا آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

در این اطلاعیه آمده است: در همین مدت در برخی مناطق شمال غربی و جنوب شرقی استان وزش باد نسبتا شدید را خواهیم داشت که خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار در برخی مناطق جنوب شرقی محتمل است.

بنا بر این اطلاعیه، روز شنبه (هفته آینده) در برخی مناطق مرکزی رگبار پراکنده باران و در مناطق شمال غربی و جنوبی با تداوم وزش باد نسبتا شدید خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار مورد انتظار است.

هواشناسی کرمان اعلام کرده است که از روز یکشنبه جوی نسبتا پایدار و آرام برای اکثر مناطق پیش بینی می شود.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، در ۲۴ ساعت گذشته، لاله‌زار در شهرستان بردسیر با چهار درجه سردترین و منوجان با ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مناطق استان بوده‌اند و بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان نیز به ترتیب ۲۷ درجه و ۱۲ درجه بالای صفر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان