مدارس کرمان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمان دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس کرمان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس کرمان دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس کرمان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمان دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان کرمان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید.

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس کرمان به علت آلودگی هوا یا بارش ها، فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود. 

در صورتی که دولت فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

اداره‌کل هواشناسی کرمان برای بعد از ظهر چهارشنبه تا روز جمعه این هفته، بارش باران و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی از مناطق استان را پیش‌بینی کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز یکشنبه این اداره کل آمده است، طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده در برخی مناطق مرکزی و غربی ضمن افزایش ابر احتمال رگبار خفیف و باران دور از انتظار نیست در سایر مناطق این استان جوی نسبتا پایدار گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهیم داشت.

طبق این اطلاعیه، از بعد از ظهر چهارشنبه تا روز جمعه تحت تاثیر سامانه بارشی شاهد ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهیم بود.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، بیشینه بارش در نیمه غربی، برخی از مناطق شمال و ارتفاعات جنوب استان پیش بینی می شود همچنین با توجه به نوع بارش‌های این فصل آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی از مناطق محتمل است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان