مدارس کرمانشاه فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمانشاه چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس کرمانشاه فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس کرمانشاه چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس کرمانشاه فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمانشاه چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس کرمانشاه چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

به علت برودت هوا، مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه یازده شهرستان استان کرمانشاه،  چهارشنبه، ۹ اسفند در گروه صبح با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را شروع می‌کنند.

اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با توجه به برودت هوا، چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲  تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه نوبت صبح استان کرمانشاه به استثنای شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدارس بخش گواور و چله شهرستان گیلانغرب هم شامل این تاخیر است.

در این اطلاعیه به پرسنل و کارمندان ادارات و سازمان‌های سطح استان توصیه شده با پوشیدن لباس گرم در محیط کار حاضر شده و در مصرف سوخت نهایت همکاری را داشته باشند.

امروز هم مدارس این شهرستان‌ها با دو ساعت تاخیر فعالیتشان را آغاز کردند.

طبق اعلام هواشناسی برودت هوا تا اول هفته آینده ادامه دارد.

با ورود یک سامانه بارشی از امروز به جو استان هوای استان تا فردا (چهارشنبه) هوای استان در شرایطی ناپایدار قرار خواهد داشت.

ورود سامانه بارشی از امروز به جو استان کرمانشاه

به نقل از اداره کل هواشناسی استان، موجی ناپایدار از امروز (سه شنبه) تا فردا (چهارشنبه) جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به تناوب موجب وزش باد و بارش در سطح استان می‌شود.

بارش در روز چهارشنبه و در نیمه شرقی استان از نمود بیشتری برخورداراست و علاوه بر گردنه‌ها و مناطق سردسیر، در مناطق معتدل نیز، ممکن است به شکل برف مشاهده شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • فاطمه

    تور قرآن تعطیل کنید یه ذره به فکر ما بچه ها باشید خودتون توی خونه میخورین میخابید فکر ما نیستید که توی سرما یخ بندان باید بریم مدرسه اگه تعطیل نکنید خدا ازتون نگذره واگذارتون میکنم به حضرت عباس بزنه کمرتون

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان