مدارس کرمان فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمان دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس کرمان فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس کرمان دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس کرمان فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمان دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی مدارس استان کرمان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس کرمان فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا، یا تعطیلات احتمالی عید فطر و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس کرمان روز دوشنبه اعلام نشده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته به طور متناوب در کرمان بارندگی داریم اما میزان آن شدید نیست.

مریم سلاجقه در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به اینکه دمای هوای کنونی شهر کرمان ۱۱ درجه بالای صفر است، اظهار کرد: امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ هوای کرمان صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود و در گرم‌ترین ساعات به دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی با بیان اینکه در مناطق غرب و شمال غرب سرعت و وزش باد بیشتر است و از فردا بعدازظهر ناپایداری‌ها در استان را پیش‌بینی می‌کنیم، افزود: صبح امروز شهرستان لاله‌زار با دمای ۲+ خنک‌ترین نقطه استان بوده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته به طور متناوب در کرمان بارندگی داریم اما میزان آن شدید نیست و عمده بارش‌ها در کشور در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و خوزستان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان