مدارس کرمان فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمان یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس کرمان فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس کرمان یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس کرمان فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمان یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس کرمان فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا، یا تعطیلات رسمی و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس کرمان روز یکشنبه اعلام نشده است.

اداره‌ کل هواشناسی کرمان وزش باد به‌نسبت شدید، کاهش کیفیت هوا با خیزش گردو غبار و رگبار باران را روزهای آتی در این استان پیش بینی کرد.

به نقل از روابط عمومی این اداره کل، در اطلاعیه روز شنبه هواشناسی آمده است: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز (شنبه) در برخی مناطق و ارتفاعات مرکزی استان رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

این اطلاعیه می افزاید: در سایر مناطق جوی به‌نسبت پایدار و آرام حاکم است و فردا در برخی از مناطق شمال، غرب و جنوب شرق وزش باد به‌نسبت شدید را خواهیم داشت، لذا افزایش غلظت غبار و خیزش گرد و خاک به ویژه در مناطق جنوب شرقی دور از انتظار نیست.

اطلاعیه هواشناسی کرمان تصریح کرد: روز دوشنبه ضمن افزایش ابر در مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق شمالی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در شمال غرب و جنوب شرق استان به همراه وزش باد به‌نسبت شدید پیش بینی می شود.

براساس این گزارش همچنین طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات مرکزی استان رگبار باران را خواهیم داشت و برای سایر مناطق افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بنا به اعلام هواشناسی، در شبانه‌روز گذشته لاله‌زار شهرستان بردسیر با دمای یک درجه سردترین و کهنوج با دمای ۳۵ گرم ترین نقاط استان کرمان بودند؛ در شهر کرمان نیز بیشینه دما ۲۳ و کمینه هفت درجه گزارش شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان