مدارس البرز و کرج فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس البرز و کرج فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس البرز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس البرز و کرج فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

اکنون والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس البرز و کرج فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا، یا تعطیلات نوروز و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس البرز روز یکشنبه اعلام نشده است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اعلام هشدار سطح زرد گفت: فعالیت سامانه بارشی تندری از عصر فردا یکشنبه در این استان آغاز می شود.

آرش بهاروند احمدی افزود :تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از نزدیک شدن سامانه تندری به کشور می باشد که در اولین موج بارشی آن یکشنبه عصر و دوشنبه صبح استان البرز در حاشیه فعالیت آن قرار خواهد گرفت که به موجب آن در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: این سامانه تندری روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ضمن تقویت بیش از پیش روی منطقه و استان البرز مستقر خواهد شد و موجب رگبار شدید و رعدوبرق (ارتفاعات و جاده های کوهستانی بعضی ساعات رگبار برف)، پاره ای نقاط تگرگ، وزش باد شدید و گردوخاک و پس از آن کاهش محسوس دما را شاهد خواهیم بود.

بهاروند احمدی گفت : آسمان امروز البرز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود و پایداری جوی تا عصر فردا ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان