مدارس البرز و کرج فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس البرز و کرج فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس البرز چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس البرز و کرج فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس البرز و کرج چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس البرز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

مدارس ابتدایی استان البرز غیرحضوری شد‌.  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی و‌ متوسطه اول استان در روز چهارشنبه ۹ اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.

رییس پلیس راه البرز با اشاره به بارش برف به ویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران قبل از سفر از وضعیت راه های این استان مطلع شوند.

مسافران قبل از سفر از وضعیت راه های البرز مطلع شوند

سرهنگ کرمی گفت: با توجه به کاهش شدید دما و بارش برف در این استان ، مسافران ضمن از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: در این شرایط جوی، رانندگان باید با سرعت مناسب حرکت کنند ضمن آنکه همراه داشتن زنجیر چرخ به ویژه در جاده های کوهستانی الزامی است.

کرمی گفت: با توجه به این شرایط احتمال ریزش سنگ و بهمن در جاده های کوهستانی دور از انتظار نیست و رانندگان باید از توقف در حاشیه این جاده ها خودداری کنند.

کرمی یادآورشد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در جاده های استان مستقر شده است.

وی عنوان کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا دچار حوادث احتمالی نشوند.

کرمی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است .

استان البرز دارای یک هزار و ۵۶۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج - چالوس در حوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است .

مدیر کل هواشناسی استان البرز نیز پیش تر با اشاره به تداوم هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: بارش برف سنگین و ناپایداری جوی همراه با کاهش دما تاپایان هفته جاری در این استان استمرار دارد.

آرش بهاروند احمدی گفت : در این مدت شاهد یخبندان، مه آلودگی محورهای کوهستانی، کولاک برف در ارتفاعات و باد به نسبت شدید در استان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • آفاق شاهی

    به نظر من تعطیلی ها اداما دارد چون هوا بسیار سرد است و روز به روز هوا سرد تر میشود

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان