مدارس خراسان جنوبی فردا سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خراسان جنوبی سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس خراسان جنوبی فردا سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس خراسان جنوبی سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس خراسان جنوبی فردا سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خراسان جنوبی سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان جنوبی سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان جنوبی فردا سه شنبه اعلام نشده است. 

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: ناپایداری‌ جوی از اواخر روز دوشنبه و طی روز سه‌شنبه هفته جاری در استان به شرط تثبیت نقشه‌های هواشناسی تقویت می‌شود.

سمیه زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، رگبار و رعد و برق به خصوص در نیمه شرقی و شمال شرق استان قابل پیش‌بینی است.

وی ادامه داد: همچنین با تشدید ناپایداری‌های جوی وقوع روان آب و آبگرفتگی معابر عمومی هم قابل انتظار است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنان در ۲۴ آینده وزش تندباد و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و رگبار و رعد و برق در استان قابل پیش‌بینی است.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده روند تغییرات دمای هوای استان محسوس نیست اما برای روز سه‌شنبه تا صبح چهارشنبه کاهش دما قابل ملاحظه خواهد بود.

زراعی گفت: در شبانه ‌روز گذشته سربیشه با چهار درجه سردترین و دهسلم با ۲۸ درجه گرمترین ایستگاه هواشناسی استان بود، در این مدت تغییرات آب و هوایی در مرکز استان بین هشت و ۱۹ درجه به ثبت رسید.

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین بارندگی‌ها به ترتیب با ۱۱ میلیمتر در خضری، پنج میلیمتر کنگان و ۲ میلیمتر در خلف و طبس به ثبت رسیده‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان