آیا مدارس استان خراسان جنوبی و بیرجند فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس بیرجند چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس خراسان جنوبی و بیرجند فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس بیرجند چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس استان خراسان جنوبی و بیرجند فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس بیرجند چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان جنوبی فردا چهارشنبه اعلام نشده است. 

جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: تمامی محورهای استان به علت بارش برف و باران لغزنده است اما در زمان حاضر تردد انجام می‌شود.

سرهنگ محمد امیر کاظمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارندگی ها از شب گذشته محورهای سربیشه، بیرجند، قاین و دیگر مسیرها را متاثر کرد و برای ساعاتی محور بیرجند - اسدیه مسدود و بازگشایی شد.

وی گفت: همچنین از ساعت چهار تا هفت صبح امروز تردد کامیون و تریلی را محدود کردیم تا پس از بهبود شرایط بتوانند حرکت کنند.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی عنوان کرد: در زمان حاضر همه محورها باز اما لغزنده است و از شب گذشته تعدادی تصادف خسارتی را در سطح جاده‌ها شاهد بودیم لذا رانندگان با احتیاط تردد کنند.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره نفوذ و فعالیت توده هوای ناپایدار جوی از دیروز (دوشنبه) در این استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

سامانه بارشی جدید تا اواخر وقت امروز در استان فعال است و شدت بارش‌ها ابتدا در نیمه جنوبی و به تدریج بخش مرکزی، نیمه شرقی و شمال استان خواهد بود.

بارش برف در روزهای گذشته نیز بسته شدن برخی راه‌های استان را در پی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان