ادارات فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ + تعطیلی ادارات فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا ادارات فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی ادارات فردا چهارشنبه پرداخته شده است.

ادارات فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ + تعطیلی ادارات فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

همانطور که می دانید، برای بسیاری از کارمندان این سوال پیش آمده است که آیا فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ادارات به علت بارش شدید برف یا آلودگی هوا، تعطیل است یا خیر؟

وضعیت ادارات استان مرکزی فردا چهارشنبه ۹ اسفند

فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها استان مرکزی با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد:  به علت یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.
همچنین فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وضعیت ادارات استان خراسان شمالی فردا چهارشنبه ۹ اسفند

فعالیت ادارات خراسان شمالی با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اعلام شد: فعالیت ادارات خراسان شمالی تا اطلاع بعدی باهدف کنترل مدیریت مصرف گاز با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

همچنین گاز مصرفی ادارات، نهادها، مراکز عمومی دولتی و سازمان‌های عمومی به طور کامل محدود شده و از سوخت‌های جایگزین و دیزل ژنراتور برای تأمین انرژی استفاده کنند.

وضعیت ادارات گیلان چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

استانداری گیلان اعلام کرد: مدارس شهرستان‌های رشت (به جز لشت نشا و خشکبیجار)، سیاهکل و مناطق ییلاقی رودبار، فردا صبح و عصر تعطیل است و ادارات استان با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کنند.

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان گفت: با دستور استاندار و در پی تداوم سرما و یخبندان ، مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های رشت (به جز لشت نشا و خشکبیجار)، سیاهکل و مناطق ییلاقی رودبار، فردا چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲، در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است.

فرهاد براتی با اشاره به لزوم مدیریت مصرف انرژی ، افزود: ادارات و نهاد‌ها در همه شهرستان‌های گیلان، به جز دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها هم، فردا ۹ اسفند فعالیت خود را با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین مدارس ابتدایی رستم آباد در شهرستان رودبار، فردا چهارشنبه ۹ اسفند تعطیل است.

هشدار نارنجی درباره تداوم بارش‌ها و سرما در خراسان جنوبی

هشدار نارنجی درباره تداوم بارش‌ها و سرما در خراسان جنوبی

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی نسبت به گسترش و تقویت توده هوای ناپایدار جوی به صورت وزش باد شدید موقتی، بارش باران و برف شدید از روز چهارشنبه، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با نفوذ، گسترش و تقویت توده هوای ناپایدار جوی پیش از ظهر فردا تا اواخر وقت پنجشنبه وزش باد شدید موقتی، رگبار و رعد و برق، باران و برف شدید و سنگین در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها، بارش برف سنگین به ویژه نیمه شرقی، مرکز و برخی مناطق شمالی، تشکیل مه و کاهش دید افقی، احتمال بارش تگرگ و برخورد صاعقه در مناطق مستعد و کوهپایه‌ای استان پیش بینی می‌شود.

جواد نخعی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: منطقه اثر این سامانه بارشی سراسر استان است که لغزندگی و یخ‌زدگی جاده‌ها، اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال لغو پروازها، وقوع روان آب، تداوم سرما و یخبندان، احتمال خسارت به تاسیسات زیربنایی، جاده‌های روستایی و ابنیه قابل پیش بینی است.

وی به مردم توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری در راه‌های درون استانی و استان‌های همجوار نظیر خراسان رضوی بپرهیزند همچنین رعایت سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی ضروری است.

مراقبت از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت، اطمینان از کارکرد صحیح برف پاک کن و گرمایش وسایل نقلیه، پرهیز از صعود به ارتفاعات، خودداری از اسکان، جابه‌جایی و چرای دام در حاشیه رودخانه‌های فصلی، به همراه داشتن تجهیزات سفرهای زمستانی و مدیریت مصرف انرژی از دیگر توصیه‌هاست.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در این مدت نسبت به تنظیم دما و رطوبت و تهیه سوخت کافی در سالن‌های پرورشی نظیر دامداری‌ها، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها اقدام شود و مراقبت از کندوهای زنبور عسل، بازدید ضد یخ ماشین آلات کشاورزی و وسایل نقلیه، محافظت از شمارنده‌های آب و آمادگی نهادهای خدمات رسان مرتبط با مدیریت بحران نیز لازم است.

کاهش محسوس دمای هوا از صبح پنجشنبه

نخعی افزود: با استقرار سامانه پرفشار جوی و کاهش ضخامت جو از صبح پنجشنبه تا صبح یکشنبه هفته آینده، کاهش محسوس و قابل ملاحظه دما هشت تا ۱۵ درجه سلسیوس را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: منطقه اثر این سامانه نیز سراسر استان است که تشدید سرما و یخبندان، افزایش مصرف حامل‌های انرژی گاز و برق، افت فشار گاز، احتمال خسارت به تاسیسات زیربنایی و بخش کشاورزی را در پی دارد.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: سردترین منطقه استان امروز زهان با منفی هشت درجه و گرم‌ترین با ۱۱ درجه مربوط به دهسلم نهبندان بوده است.

وی با بیان اینکه دمای مرکز استان بین صفر تا ۶ درجه ثبت شد افزود: بیشترین میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۵ میلیمتر مربوط به ماهمیران و ۱۶ سانتیمر برف در دوست آباد سرایان ثبت شده است.

سامانه بارشی فعلی از روز یکشنبه هفته جاری در خراسان جنوبی فعال شد و بیشتر به صورت بارش برف اغلب مناطق استان را فرا گرفت که باعث خوشحالی مردم و کشاورزان شد.

بارش برف و برودت هوا باعث تعطیلی ادارات در روز گذشته و غیر حضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های خراسان جنوبی در ۲ روز اخیر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    دعا کنید که فردا تعطیل باشد

  • الیاس امیاری

    امروز ۵شنبه ۱۰ اسفند شهر ما بیرجند که هر چند سالی اگر بارانی تازه ببارد نه برفی، مقدار بی سابقه ای برف بارید و کل شهر واستان خراسان جنوبی را سفیدپوش کرد.خدارو شکر که این نعمت الهی بر سر مردم ایران فرود آمده و هنوز که هنوز درحال آمدن است.ممنون از درگاهتون

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان