ادارات فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ + تعطیلی ادارات فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا ادارات فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی ادارات فردا سه شنبه پرداخته شده است.

ادارات فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ + تعطیلی ادارات فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

همانطور که می دانید، برای بسیاری از کارمندان این سوال پیش آمده است که آیا فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ادارات به علت بارش شدید برف یا آلودگی هوا، تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی ادارات سمنان فردا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: فعالیت اداره‌ها و بانک‌های این استان از فردا تا پایان هفته(هشتم تا دهم اسفند) به منظور مدیریت مصرف انرژی از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

محمد حمیدی شامگاه دوشنبه در کارگروه مدیریت بحران استان سمنان افزود: باتوجه به تداوم برودت هوا در بخش‌های وسیعی از کشور و افزایش مصرف گاز، محدودیت‌هایی به منظور ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی استان در کارگروه مدیریت بحران به تصویب رسید.

وی ادامه داد: طبق تصمیم کارگروه استانی مدیریت بحران، تمام ادارات و بانک‌های استان به جز دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی از فردا سه‌شنبه هشتم تا پنجشنبه دهم اسفند، فعالیت خود را از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه آغاز خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به شرایط خاص ایجاد شده در کشور گفت: با هدف تامین گاز بخش خانگی و پیشگیری از ایجاد مشکل برای مردم، گاز ادارات و بانک‌های سراسر استان از فردا تا پایان هفته قطع خواهد بود.

وی با اشاره به اعمال دستورالعمل‌های مصرف گاز در بخش صنعت استان طی روزهای آینده افزود: گاز مجتمع‌ها و واحدهای تجاری بزرگ، استخرها و مصرف‌کنندگان عمده گاز در این مدت قطع خواهد بود.

حمیدی با تاکید بر اینکه گاز مدارس و مراکز آموزشی قطع نخواهد شد، گفت: فعالیت مدارس و آموزشگاه‌های استان در روز سه‌شنبه هشتم اسفند بصورت عادی ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار سمنان با توصیه به شهروندان برای مدیریت مصرف گاز خاطرنشان کرد: توجه به الگوهای مدیریت انرژی می‌تواند به ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی کشور منجر شود.

تعطیلی ادارات قم فردا

ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم اعلام کرد که تمام مدارس قم فردا تعطیل و به صورت غیر حضوری است.

ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در تاریخ هشتم اسفندماه به علت بارش برف، برودت دما و یخبندان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ساعت کار ادارات ۱۳ پایان می‌یابد و برای صرفه جویی در مصرف گاز ادارات موظفند ساعت ۱۲ سیستم‌های گرمایشی را خاموش کنند.

سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش باران و برف و هوای سرد تا پایان هفته جاری در کشور خبر داد و اعلام کرد: امروز بیشترین بارش‌ها در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، غرب سواحل دریای خزر و قم، اصفهان و مرکزی رخ می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (دوشنبه ۷ اسفند) در استان‌های واقع در شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز و جنوب‌غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی شده است.

بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، غرب سواحل دریای خزر و در استان‌های قم، اصفهان و مرکزی رخ خواهد داد.

فردا (سه‌شنبه ۸ اسفند) بارش‌ها در مناطق مذکور به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت و از اواخر وقت روز سه‌شنبه موج جدید بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود که در این مناطق سبب بارش خواهد شد.

روز چهارشنبه (۹ اسفند) فعالیت سامانه بارشی جدید در کشور تقویت شده و تقریباً برای بیشتر استان‌های کشور به ویژه غرب سواحل دریای خزر و نیمه شمالی استان‌های فارس و کرمان سبب بارش برف و باران و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

سامانه بارشی روز پنجشنبه به جز مناطقی از شمال‌غرب، غرب و جنوب کشور در سایر مناطق کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد و شاهد تداوم بارش برف و باران و وزش باد نسبتاً شدید در نیمه شرقی کشور خواهیم بود. شدت بارش در روز پنجشنبه در جنوب استان سیستان و بلوچستان است.

روز جمعه (۱۰ اسفند) از گستردگی فعالیت سامانه بارشی کاسته خواهد شد و بارش‌ها با شدت کمتر تنها در شرق سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال‌شرق، شرق و جنوب‌شرق کشور پیش‌بینی شده است.

کاهش محسوس دما همراه با بارش‌ها از روز گذشته در بیشتر مناطق کشور آغاز شده که روند کاهشی دما امروز هم انتظار می‌رود و هوا تا فردا (سه‌شنبه) در بیشتر مناطق کشور سرد خواهد شد.

امروز همچنین در نوار شرقی کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی از این مناطق احتمال ریزش گردوخاک وجود دارد.

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان امروز، شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان فردا (سه‌شنبه) و دریای خزر امروز و فردا مواج و متلاطم خواهد بود.

آسمان تهران امروز ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف پیش‌بینی شده که مه رقیق و گاهی وزش باد را شاهد خواهیم بود؛ امشب نیز آسمانی ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده برف همراه با مه رقیق و گاهی وزش باد برای تهران رخ می‌دهد. این شرایط برای دو روز آینده (روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه) نیز پیش‌بینی می‌شود که تداوم کاهش دما را خواهیم داشت.

کمینه و بیشینه دمای هوا در پایتخت برای امروز ۳- و ۳ درجه سانتیگراد است که با تداوم کاهش دما روز سه‌شنبه بیشینه دما ۴ و کمینه ۱- درجه سانتیگراد خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان تهران نیز از تداوم بارش باران و برف در تهران، یخبندان سطح زمین و تداوم هوای سرد تا پایان هفته خبر داد و اعلام کرد: احتمال رگبار و رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ، گاهی مه و محدودیت دید، در ارتفاعات با کولاک برف و احتمال ریزش بهمن پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان