پیام مهندس میناجعفری به مناسب سالروز ولادت حضرت علی(ع)

عضوشورای مرکزی مجمع مشاورین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسب سالروز ولادت حضرت علی(ع) گفت: حضرت علی(ع) همسری نمونه برای حضرت علی‌بن‌ابی فاطمه زهرا(س) بودند و در جایگاه شریف پدر چهار فرزند بی نظیر در جهت ادامه شریان عمصت و ولایت تربیت کردند.

پیام مهندس میناجعفری به مناسب سالروز ولادت حضرت علی(ع)
صفحه اقتصاد -

متن پیام مهندس میناجعفری آمده است: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند:« حقّ علی بر این امّت همچون حقّ پدر است بر فرزندش. »

سیزدهم رجب مصادف است با سالروز ولادت تجلی بزرگ مرد، غیرتمند، مرد عدالت ونماد انسانیت و شجاعت وگوهر درخشان امامت، حضرت علی (ع) که به تبرک این روز فرخنده، به نام روز مرد و بزرگداشت مقام پدر نام‌گذاری شده است.

حضرت علی(ع) همسری نمونه برای حضرت فاطمه زهرا(س) بودند و در جایگاه شریف پدر چهار فرزند بی نظیر در جهت ادامه شریان عمصت و ولایت تربیت کردند.

مینا جعفری در ادامه پیام خود نوشت: بزرگ مردی که در خانه خدا متولد و در محراب مسجد کوفه به مقام شامخ شهادت نائل گردید، و امروز آموزه‌های سرشار از رستگاری ، بزرگواری، جهاد ،تقوا، پدر یتیمان و حامی ستمدیدگان آن آیینه شفاف عدالت ، معیاری تمام‌عیار از مکارم اخلاق و آداب اسلامی برای تمام مسلمان جهان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت میلاد خجسته حضرت علی ( ع )، روز مرد و مقام بزرگ پدر، این روز فرخنده را به همه مردان و پدران معظم مردان غیور پرتلاش شاغل در مجموعه صنعت ومعدن کشور و سازمان‌های وابسته و استانی ، همکاران ارزشمندم در شرکت معدنی و صنعتی گل گهرسیرجان، به ویژه خانواده معظم ایثارگران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان