چگونه وام ۴ میلیارد تومانی سربازی بگیریم؟ 

نحوه دریافت وام اشتغال ۱۵۰ میلیون تومانی سربازان + شرایط دریافت وام اشتغال سربازی

وام‌ اشتغال سربازی ۱۵۰ میلیون تومان و وام کارآفرینی سربازان 4 میلیارد تومان است. وام های اشتغال 150 میلیون تومانی به کدام سربازان تعلق می گیرد؟

نحوه دریافت وام اشتغال 150 میلیون تومانی سربازان + شرایط دریافت وام اشتغال سربازی

صفحه اقتصاد - آسیه کرمی- وام‌ اشتغال سربازی ۱۵۰ میلیون تومان و وام کارآفرینی سربازان 4 میلیارد تومان است. وام های اشتغال 150 میلیون تومانی به کدام سربازان تعلق می گیرد؟
سرباز به کسی گفته می شود که از جانش برای آرمانی می گذرد و از باختن سرش ابایی ندارد؛ اما معنای کاربردیِ این واژه برای فردی به‌کار برده می‌شود که پیشهٔ نظامی‌گری داشته باشد و در ارتش خدمت کند، که به این معنا سپاهی و لشکری هم گفته می شود.
اما مشمولان وقتی به سن قانونی برای سربازی می رسند باید به سربازی بروند و یک دوره دو ساله را بگذرانند. سرباز پایین‌ترین درجه در میان درجه‌های نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می باشد.

در راستای خوشایند سازی خدمت سربازی برای مشمولان،مسئولان مربوطه تصمیم گرفتند تا وام‌های اشتغال ۱۵۰ میلیون تومانی و چهار میلیارد تومانی به سربازان ماهر دارای شرایط بپردازند.

وام های اشتغال 150 میلیون تومانی به کدام سربازان تعلق می گیرد؟ دریافت وام های اشتغال 150 میلیون تومانی سربازان چه شرایطی دارد؟ وام 4 میلیارد تومانی سربازان برای کارآفرینی چه شرایطی دارد؟ چگونه وام 4 میلیارد تومانی سربازی بگیریم؟

بر اساس اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها، گفته می شود شرط لازم برای تمامی سربازان متقاضی وام این می باشد که حتما کارت پایان خدمت خود را در سال ۹۷ یا سال‌های بعد از آن تا چند ماه آینده دریافت کرده باشند.

وام کارآفرینی سربازی چقدر است؟

بر اساس بررسی ها و خبرها مبلغ این وام ۱۵۰ میلیون تومان برای خود اشتغالی و 4 میلیارد تومان برای کارآفرینی می باشد.
همچنین بر اساس آنچه گفته شده است، بازپرداخت این وام پنج تا هفت سال است البته با یک سال تنفس و سود چهار درصد می باشد.
و بر اساس خبرهای منتشر شده، ۱۸ بانک عامل برای اعطای این وام تعیین شده است.

در خصوص این موضوع مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات اعطای وام‌های ۱۵۰ میلیونی و چهار میلیارد تومانی به سربازان ماهر را اینگونه تشریح کرده است.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت اعطای وام اشتغال به سربازان ماهر گفته است: در راستای خوشایند سازی خدمت سربازی و با پیگیری‌های انجام شده از سوی قرارگاه مهارت آموزی سربازان تصمیم بر آن شد تا وام‌های اشتغال ۱۵۰ میلیون تومانی و چهار میلیارد تومانی به سربازان ماهر دارای شرایط پرداخته شود.

این مسئول یکی از شروط لازم برای تمامی سربازان متقاضی این وام را داشتن کارت پایان خدمت اعلام کرده است، و تاکید داشته است که مشمولین حتما کارت پایان خدمت خود را در سال ۹۷ یا سال‌های پس از آن تا چند ماه آینده دریافت کرده باشند.

وی افزوده است: افراد دارای کارت پایان خدمت با شرایط مذکور در صورتی که یکی از سه شرط لازم را نیز داشته باشند می‌توانند برای درخواست این وام اقدام کنند.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص سه شرط دیگر گفته است: یکی از این شرایط داشتن گواهینامه مهارتی است و مشکلی ندارد که سرباز این گواهی را قبل از خدمت، حین خدمت یا پس از خدمت دریافت کرده باشد. از شروط دیگر داشتن مدرک کارشناسی یا بالاتر از آن می باشد و شرط سوم فارغ التحصیلی از هنرستان، دانشسرا یا آموزشگاه‌های علمی و کاربردی می باشد.

سردار موسی کمالی تاکید کرده است در صورتی که فردی کارت پایان خدمت به تاریخ سال ۹۷ یا پس از آن تا چند ماه آینده را داشته باشد و یکی از سه شرایط مذکور را داشته باشد می‌تواند برای دریافت وام می تواند اقدام کند.

وام اشتغال سربازی چقدر است؟

وی در خصوص مبلغ این وام عنوان کرده است که ۱۵۰ میلیون تومان برای خود اشتغالی و 4 میلیارد تومان برای کارآفرینی می باشد، و بازپرداخت این وام طی پنج تا هفت سال بوده و یک سال تنفس دارد. سود این وام نیز چهار درصد می باشد.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص نحوه درخواست برای دریافت این وام گفته است: مشمولین دارای شرایط باید به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند و با پرداخت مبلغ ۵۰ هزار تومان درخواست خود برای دریافت وام را به ثبت برسانند. در آنجا باید فرمی را تکمیل کنند و در بخشی از آن طرح خود برای اشتغال یا به اصطلاح پروپزال طرح خود را وارد کنند. با تکمیل این فرم، پلیس+۱۰ فرم‌ها را به وظیفه عمومی هر استان به عنوان دبیر کارگروه اشتغال هر استان ارجاع خواهد داد. و با ارجاع فرم‌ها به کارگروه اشتغال که در آن معاون اقتصادی استاندار، فرمانداران و … نیز حضور دارند درباره طرح‌ها تصمیم گیری می شود و در صورت موافقت پرونده به بانک معرفی و از متقاضی نیز درخواست می‌شود به بانک مراجعه کند و فرآیند دریافت وام را طی کند.

گفتنی است که بعد از تکمیل هر مرحله از طریق ارسال پیامک به متقاضی اطلاع رسانی می‌شود، و ۱۸ بانک عامل کشور برای اعطای این وام تعیین شده است.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اینکه آیا ضامنی برای دریافت این وام نیاز است یا خیر؟ گفته است: یک کارمند دولت یا جواز کسب به عنوان ضامن از متقاضی خواسته می‌شود. عده ای به اشتباه تصور کرده‌اند که متقاضی خودش باید جواز کسب داشته باشد. اما جواز کسب به عنوان مدارک ضامن لازم است و همچنین می‌توان به جای جواز کسب یک کارمند دولتی را به عنوان ضامن معرفی کنند.

سردار کمالی در خصوص اینکه نحوه دریافت وام چهار میلیارد تومانی و ۱۵۰ میلیارد تومانی به چه صورت است؟ گفته است که با توجه به پروپزال و طرح ارائه شده درباره مبلغ وام در کارگروه اشتغال تصمیم گیری خواهد شد.

وام سربازی چقدر است؟ شرایط وام سربازی چیست؟ وام سربازی چه شرایطی دارد؟ مقدار وام سربازی چقدر است؟ مبلغ دقیق وام اشتغال سربازی چقدر است؟ مبلغ دقیق وام کارآفرینی سربازی چقدر است؟ چگونه سربازان وام کارآفرینی بگیرند؟ چگونه سربازان وام اشتغال بگیرند.
عده ای از سربازان نیز مانند سایر اقشار جامعه با وجود مشکلات اقتصادی دغدغه اشتغال را دارند که امیدواریم با این اقدام مناسب مسئولین مربوطه سربازان بعد از اتمام سربازی بتوانند با توجه به حرفه ای که دارند برای خود و افراد اشتغال ایجاد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان