فال روزانه فردا شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳

در لغت، فال به‌معنیِ پیش‌بینی و پیش‌گوییِ آینده در زمینهٔ رویدادی خوب یا بد براساس دیده‌ها و شنیده‌هاست. چنان‌که کسی با دیدنِ زیبارویی یا در مواجهه با اتفاقِ ناگواری در هنگامِ صبح، پیش‌بینی می‌کند که روزِ خوب یا بدی خواهد داشت.

فال روزانه فردا شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

یکی از باورهای کهن و عمومیِ ایرانیان، فالِ نیک یا بد زدن با دست‌آویزی به رویدادها و اشیاء گوناگون بوده‌ است. استخاره یا همان تفأل به قرآن نیز یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تفأل است که پس از ظهورِ اسلام رایج شد و پس از آن نیز به دیگر آثارِ ادبی که تصور می‌شد نویسنده‌اش «بهره‌ای از کلام حق» دارد، گسترش یافت. حتی بعضی از علمای اسلام با استناد به گفتهٔ بعضی از یارانِ محمد دربارهٔ علاقه‌اش به تفأل، فال زدن به قرآن را مجاز شمرده‌اند. 

فال روزانه فردا متولدین فروردین

امروز ممکن است سرنوشت شما با شما باشد. شما می توانید به راحتی امور را مدیریت کنید، ممکن است اعتماد به نفس شما را افزایش دهد، ممکن است برای بازدید از مکان های معنوی برنامه ریزی کنید. احتمالاً مقداری را به فعالیت های مذهبی یا خیریه اهدا می کنید. ممکن است انتظار سفر کاری کوتاه داشته باشید. برکت از بزرگان ممکن است باعث آرامش خاطر شود. پرندگان عشق ممکن است در زمینه ازدواج از اعضای خانواده کمک بگیرند.

فال روزانه فردا متولدین اردیبهشت

این روزی است که افکار و احساسات خود با افراد نزدیک و عزیز خود به اشتراک می گذارید. شما در انتقال ایده ها و احساسات خود بسیار مؤثر خواهید بود و در نتیجه صمیمیت بیشتری با فرد مورد علاقه خود ایجاد خواهید کرد. زمانی که با معشوقه تان می گذرانید سرشار از عشق و گرما خواهد بود. امروز کوچکترین ناراحتی را احساس نخواهید کرد.

فال روزانه فردا متولدین خرداد

امروز ممکن است سفارش های تجاری دریافت کنید که ممکن است در آینده نزدیک سودآور باشند. ممکن است ایده های جدیدی را در جبهه کاری خود پیاده کنید. ممکن است شراکت های جدیدی وارد عمل شود. ممکن است در کار خود مشغول باشید، ممکن است شما را از نظر روحی خسته کند. زندگی خانگی شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

فال روزانه فردا متولدین تیر

این احتمال وجود دارد که سالمندان مراقبت و محبت را به شما نشان دهند. احتمالاً بعد از ظهر از نظر مالی، برخی از پرداخت های معوق را دریافت خواهید کرد. بعداً در روز، جلب نظر شما ممکن است سود زیادی را به همراه داشته باشد.

فال روزانه فردا متولدین مرداد

امروز، اکنون شرایط خوب است، اطرافیان شما ممکن است اکنون به شما پاسخ دهند. اما به شما توصیه می شود که زندگی را سربار نگیرید. باید سعی کنید خود را در موقعیت های اجتناب ناپذیر حفظ کنید. ممکن است در به دست آوردن آسان با مشکلاتی روبرو شوید. به نحوی نعمت بزرگان، ممکن است به شما کمک کند تا از این وضعیت بیرون بیایید. سردرگمی های شما در انتخاب اهداف ممکن است اکنون به پایان برسد.

فال روزانه فردا متولدین شهریور

امروز، کارها ناتمام می شوند، ممکن است قربانی نوسانات خلقی شوید، صبر شما ممکن است بارها مورد آزمایش قرار گیرد، اشتباهات احمقانه شما را گیج می کند تا نتیجه گیری کنید که کار می کنید. پرندگان عشق از نظر احساسات دچار سردرگمی می شوند. انتظارات بیشتر، ممکن است بر وابستگی عاطفی شما با همسرتان تأثیر بگذارد. به شما توصیه می شود مراقب والدین خود باشید. دانش آموزان ممکن است تمرکز خود را از دست بدهند.

فال روزانه فردا متولدین مهر

برخی از احساسات برای همیشه ماندگار هستند و برخی از روابط نیز همینطور. این را در ذهن داشته باشید و امروز مشتاقانه منتظر شروع یک رابطه پایدار باشید. لذت همراهی به محل کار نیز سرایت خواهد کرد و امروز شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. اما باید مراقب دعوا با اطرافیان، به خصوص همسایه ها و آشنایان باشید. بهتر است از هرگونه جنگ و دعوای لفظی اجتناب کنید.

فال روزانه فردا متولدین آبان

بچه ها در باران عشق و محبتی که بر آنها می باری غرق خواهند شد. یک راهکار ویژه در محل کار در انتظار شما است. همسر شما منبع دائمی شادی و فراوانی خواهد بود. در شب احساس کامل بودن می کنید.

فال روزانه فردا متولدین آذر

مسائل مربوط به پیوندهای خانوادگی، امروز شما را تا حد زیادی مشغول خواهد کرد. مطمئن باشید که به همه عزیزانتان احساس خاص بودن بدهید. با کودکان با احتیاط عمل کنید. مطمئن شوید که تنش در خانواده تشدید نمی شود.

فال روزانه فردا متولدین دی

برخی از رویدادهای ناخوشایند که در طول روز رخ می دهند ممکن است روحیه شما را خراب کنند، اما واقعاً در کار شما نشان داده نمی شود و شما زودتر از آنچه فکر می کنید از آن مرحله عبور خواهید کرد. در واقع یک روز غیر معمول، خواهد بود. می توانید منتظر خبرهای خوب از خارج از کشور باشید، چیزی که ممکن است مدت ها پیش انتظارش را داشتید. همسر شما بسیار درک کننده و حامی تصمیمات شما خواهد بود.

فال روزانه فردا متولدین بهمن

شما نمی توانید نابرابری و تبعیض را تحمل کنید. این ممکن است باعث عصبانیت در محل کار شما شود. به حرف های عزیزانتان اهمیت دهید.

فال روزانه فردا متولدین اسفند

در صبح، خانواده تان باعث آزار شما خواهند شد. با این حال، همانطور که روز پیش می رود، متوجه می شوید که محل کار چقدر می تواند آزاردهنده باشد؛ وقتی به خانه برمی گردید، شکر گذار باشید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان