مدیرعامل بیمه کوثر مطرح کرد:

هدفگذاری برای نیل به پورتفوی ۱۱ هزار میلیارد تومانی تا پایان سال

مدیرعامل بیمه کوثر گفت: تا بحال 8 هزار میلیارد تومان پورتفو محقق کردیم که امیدوارم این رقم تا پایان سال به 11 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

هدفگذاری برای نیل به پورتفوی 11 هزار میلیارد تومانی تا پایان سال
صفحه اقتصاد -

ابوالفضل آقادادی در حاشیه نخستین نمایشگاه صنعت بیمه در گفتگو با صفحه اقتصاد گفت: نخستین نمایشگاهی هستیم که خدمت بیمه را در قالب تصاویر برای بیمه گزاران به نمایش گذاشته تا بدینوسیله به کاهش خسارات وارده در این بخش منتهی شود.

photo8158152089

وی با بیان آن که همکاران و کارکنان در بیمه کوثر در صدد هستند تا نسبت به مفاد بیمه نامه‌ها به بیمه گزاران آگاهی داده و مفاد بیمه نامه ها را برای بیمه گزاران تشریح کنند، یادآور شد: با توجه به این که شرکت بیمه کوثر از شرکت های سود آور صنعت بیمه محسوب می شود،  این امر کمک شایانی به نقش آفرینی بهتر این شرکت در کاهش مدت زمان پرداخت خسارات کرده و از این جهت رضایت بیمه گزاران حاصل می شود.

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر آن که این شرکت همواره تکریم بیمه گزاران را در دستور کار قرار داده است اظهار داشت: بیمه گزاران و سایر شرکت های بیمه در این نمایشگاه از خدمات غیر حضوری ما آگاه شده تا در جلسات بعدی منجر به اشتراک گذاری تجربیات فی ما بین خواهد شد.

photo8158152813

وی با اشاره به آن که بازدید و استقبال از این نمایشگاه خوب بوده به طوری که مدیران عامل سایر شرکت های بیمه از این نمایشگاه بازدید کردند افزود: مصمم هستیم از تجارب این نمایشگاه در سال های آینده هم برای برگزاری نمایشگاه های دیگر استفاده کنیم.

آقادادی تصریح کرد: ما به صورت هدفمند تر در حال شناسایی مخاطبان خودمان هستیم برای گسترش ارتباطات با سایر شرکت ها و افزایش تعاملات بیمه کوثر که مطمئنا این امر ما را در بهبود ارائه خدمات به بیمه گزاران یاری خواهد کرد.

photo8158152577

وی همچنین گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته از این نمایشگاه، روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز این نمایشگاه دایر خواهد بود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان