زمان بازی ایران و ترکمنستان (بازی رفت) مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶

در این خبر به توضیحاتی درباره زمان بازی ایران و ترکمنستان (بازی رفت) مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پرداخته شده است.

زمان بازی ایران و ترکمنستان (بازی رفت) مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶
صفحه اقتصاد -

در این بخش درباره تاریخ و روز و ساعت دقیق و زمان بازی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در بازی رفت مرحله انتخابی مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت دقیق و زمان بازی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پنجشنبه دوم فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. 

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال یوسوکه آراکی به عنوان داور و جون میهارا و کوتا واتنبه به عنوان کمک‌های وی از ژاپن این بازی را قضاوت می‌کنند. هیروکی کاساهارا به عنوان داور چهارم برای این مسابقه انتخاب شده است.

همچنین ناظر داوری از مالزی و نماینده مسابقه از هند است.

جهانبخش به ترکمنستان می‌رسد

سرمربی فاینورد تاکید کرد علیرضا جهانبخش آماده نیست و به دیدار با هیرنفین نمی‌رسد ولی به نظرش در اردوی تیم ملی ایران برای دیدار با ترکمنستان حضور خواهد داشت.

فاینورد، آنتونی میلامبو و علیرضا جهانبخش را برای دیدار روز یکشنبه برابر هیرنفین در اختیار نخواهد داشت. آرنه اسلات، سرمربی تیم فوتبال فاینورد، با اشاره به غیبت جهانبخش گفت: علیرضا جهانبخش برای بازی با هیرنفین آمادگی لازم را ندارد.

جهانبخش که پیش از این به دلیل مصدومیت دو دیدار گذشته لیگ هلند را از دست داد، همچنان با تیمش تمرین نمی‌کند. اسلات انتظار دارد که جهانبخش به تیم ملی ایران دعوت شود.

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان