سهراب بختیاری زاده سرمربی جدید نفت آبادان کیست؟

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان، انتخاب شد.

سهراب بختیاری زاده سرمربی جدید نفت آبادان کیست؟
صفحه اقتصاد -

پس از این که فراز کمالوند، یازدهم بهمن ماه اردوی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را در کیش ترک کرد، مسئولان باشگاه پس از بررسی گزینه هایی چون سهراب بختیاری زاده، محمود فکری و ساکت الهامی، در نهایت با بختیاری زاده به توافق رسیدند و قرارداد همکاری امضا کردند. 

هدایت نفت در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم برعهده عبدالله ویسی بود که پس از آخرین بازی، از سمت خود استعفا کرد.

سهراب بختیاری زاده کیست؟ 

سهراب بختیاری‌زاده، زاده ۲۰ شهریور ۱۳۵۲ در اهواز بازیکن سابق فوتبال و مربی کنونی ایرانی است. او هم اکنون در تیم فوتبال شمس آذر به عنوان مدیر فنی فعالیت می‌کند.

وی سابقه حضور در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ به همراه تیم ملی فوتبال ایران را دارد. همچنین در جام جهانی ۲۰۰۶ یکی از گلزنان ایران بود. وی در دیدار سوم ایران برابر آنگولا تک گل تساوی بخش ایران را به ثمر رساند. سهراب بختیاری زاده سابقه گلزنی در شهرآورد تهران با پیراهن استقلال تهران را نیز دارد و به همراه استقلال در سال ۱۹۹۹ عنوان نائب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده‌است. اغلب کارشناسان فوتبال ایران سهراب بختیاری زاده را در زمره یکی از فنی ترین و‌‌ با هوش ترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌آورند، از بازی های بیاد ماندنی او میتوان به مسابقه بیاد ماندنی استقلال و آنیانگ کره جنوبی در نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه آزادی اشاره کرد که در زمین باتلاقی و هوای بارانی با یک تکنیک منحصر به فرد توپ را از زمین بلند میکرد و در اختیار هم تیمی هایش قرار می‌داد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان