وضعیت آب و هوا اصفهان فردا جمعه ۱۷ آذر ماه ۱۴٠۲ | اصفهانی ها بخوانید

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا اصفهان فردا جمعه ۱۷ آذر ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا اصفهان فردا جمعه ۱۷ آذر ماه ۱۴٠۲ | اصفهانی ها بخوانید
صفحه اقتصاد -

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در باره شرایط پایداری و افزایش غلظت آلاینده های جوی از روز جمعه تا سه شنبه هفته آینده در استان "هشدار زرد" صادر کرد.

بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

هواشناسی اصفهان روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شرایط پایداری، غبارآلودگی، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، کاهش دید افقی و کیفیت هوا به ویژه در نیمه اول روز، از روز جمعه تا روز سه شنبه هفته آینده در کلانشهر اصفهان، شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان خبر داد.

بیشترین شدت پایداری و غبارآلودگی برای نیمه اول روز شنبه روز دوشنبه و نیمه اول روز سه شنبه خواهد بود و احتمال کاهش دید و کیفیت هوا، بالا رفتن شاخص کیفیت هوا وجود دارد.

در این اطلاعیه به شهروندان و بویژه گروه‌های حساس توصیه شده است از تردد و فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز اجتناب کنند و مسوولان نیز نسبت به مدیریت کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی توجه لازم را داشته باشند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان نیز با بیان اینکه صبح امروز هم کیفیت هوا در مناطق مرکزی، صنعتی و کلانشهر اصفهان ناسالم بود افزود: از بعد از ظهر امروز بتدریج با وزش باد مقدار کمی از آلاینده‌ها کاسته خواهد شد اما همچنان شاهد کاهش دید، کاهش کیفیت هوا برای فردا (جمعه) و روزهای شنبه و یکشنبه برای شهر اصفهان و مناطق مرکزی و شهرهای صنعتی استان خواهیم بود.

محمد رضا رفیعی افزود:برای امروز وزش باد به نسبت شدید تا شدید در نواحی غربی استان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۷ و در سردترین ساعات به صفر درجه سانتی‌گراد رسید.

رفیعی ادامه داد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم یک درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته یک درجه گرم‌تر شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: خوروبیابانک با دمای ۲۲ و بویین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان