معرفی ۳ سریال عجیب درباره تجاوز جنسی

در این مطلب با معرفی ۳ سریال عجیب درباره تجاوز جنسی همراه ما باشید.

معرفی ۳ سریال عجیب درباره تجاوز جنسی
صفحه اقتصاد -

تجاوز جنسی به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی بزرگ در تمامی جوامع شناخته می شود و هنرمندان معمولا در آثار خود مانند فیلم، سریال و کتاب به موضوع تجاوز جنسی می پردازند و آسیب هایی که قربانیان تجربه می کنند می گویند. در این مطب قصد داریم ۳ سریال عجیب درباره تجاوز جنسی را به شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم که با استقبال زیادی از طرفداران روبرو شدند. با ما همراه باشید.

۳ سریال عجیب درباره تجاوز جنسی

تجاوز جنسی یکی از موضوعات پرچالش و سختی است که برخی از فیلمسازان جرات می کنند و به سمت ساخت آن می روند. سریال های باورنکردنی، وقتی آنها ما را می بینند و جنایت دهلی از سریالهایی هستند که براساس واقعیت ساخته شده اند و داستان های واقعی درباره تجاوز جنسی را روایت می کنند.

سریال باورنکردنی Unbelievable

 باورنکردنی

مینی سریال باورنکردنی براساس واقعیت ساخته شده و داستان مقاله خبری سال ۲۰۱۵ «داستان باورنکردنی تجاوز جنسی» نوشته تی کریستین میلر و کن آرمسترانگ و کتاب «گزارش نادرست» آن‌ها در سال ۲۰۱۸ بر اساس همین تحقیق را روایت می کند.

این سریال پرونده‌ های تجاوز جنسی سریالی در واشنگتن و کلرادو در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ اتفاق می افتاده را به تصویر کشیده است. در خلاصه داستان این سریال آمده که: ماری، نوجوانی که متهم به دروغ گفتن در مورد تجاوز جنسی شده است و دو کارآگاهی که مسیری پیچیده را دنبال کردند تا به حقیقت برسند.

سریال باورنکردنی سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شد. تونی کولت، مریت وور و کیتلین دیور از بازیگران این سریال هستند.

سریال وقتی آنها ما را می بینند When they see us

وقتی آنها ما را می بینند

سریال وقتی آنها ما را می بینند درباره زندگی و خانواده‌های پنج مظنون مرد سیاه‌پوست و لاتین تبار است که به اشتباه متهم شدند و سپس به تجاوز به یک زن سفیدپوست در سنترال پارک، شهر نیویورک متهم شدند.

این سریال نیز براساس واقعیت ساخته شده و سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس پخش شده است. جرل جروم، آسانته بلک، جووان آدپو، مایکل کی ویلیامز، لوگان مارشال گرین، جاشوا جکسون، بلر آندروود، ورا فارمیگا، جان لگویزامو، فلیسیتی هافمن، نیسی نش، آنجانو الیس، مارشا استفانی، بلیک و کایلی بانبری از بازیگران این سریال هستند

سریال جنایت دهلی Delhi Crime

جنایت دهلی

سریال جنایات دهلی درباره وقایع پس از تجاوز گروهی در دهلی ۲۰۱۲ است و از زمان وقوع حادثه تا دستگیری نهایی مظنونان را روایت می کند.

این سریال سال ۲۰۱۹ در نتفلیکس منتشر شد. شفالی شاه، راسیکا دوگال، عادل حسین و راجش تایلانگ از بازیگران آن هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان