جزئیات ساخت پایتخت ۷ / اسامی بازیگران سریال پایتخت ۷

ساخت سریال پایتخت به ایستگاه هفتم رسید در اینجا با جزئیات ساخت این سریال آشنا خواهیم شد.

جزئیات ساخت پایتخت 7 / اسامی بازیگران سریال پایتخت 7
صفحه اقتصاد -

پایتخت سریال پر طرفداری است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. در ایام نوروز سال ۱۳۹۲ نیز پایتخت ۲ پخش شد. پایتخت ۳ در سال ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد. همچنین پایتخت ۵ نیز در نوروز سال ۱۳۹۷ پخش شده‌است.

فصل ششم از سریال پایتخت نوروز ۱۳۹۹ روی آنتن رفت که انتقادهایی را به روند داستان و فیلمنامه به همراه داشت. این فصل از «پایتخت» که در پایان به دلیل شیوع کرونا ناتمام مانده بود با این وعده از سوی سازندگان همراه شد که پس از اتمام یا کاهش شیوع ویروس کرونا ادامه سریال تولید و پخش خواهد شد.

بازیگران سریال پایتخت 7

بازیگران این سریال عبارت‌اند از: محسن تنابنده، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، بهرام افشاری، مهران احمدی، هومن حاجی عبدالهی و نسرین نصرتی

علیرضا خمسه که به تازگی مهمان برنامه زنده «زنده رود» بوده درباره سرنوشت فصل هفتم پایتخت ۷ نکات جالبی را مطرح کرده او در ابتدا از توافق عوامل این سریال با صدا و سیما خبر داده و گفته : «صحبت‌هایی درباره تولید فصل هفتم پایتخت شده اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.»

اما بخش مهم صحبت‌های خمسه جایی است که او از حضور همه بازیگران در فصل هفتم خبر داده است : «مردم در کوچه و خیابان از پایتخت می‌پرسند ما هم می‌گوییم امیدواریم. اگر قرار باشد سری جدید پایتخت ساخته شود همه گروه در آن حضور خواهند داشت.»

پایتخت 7

در واقع خمسه با اظهار نظر به شکلی تلحویی از بازگشت خودش به سریال «پایتخت ۷» خبر داده است. او در این سریال ایفاگر نقش «بابا پنجعلی» است. کاراکتری که در فصل ششم حضور نداشت و نبودش حسابی به چشم آمد. در فصل ششم بابا پنجعلی از دنیا می‌رود و اعضای بدنش به نیازمندان اهدا می‌شود. حالا اینکه محسن تنابنده و تیم نویسندگان چه ترفندی برای بازگشت او در نظر گرفته‌اند هنوز مشخص نیست.

حذف سارا و نیکا از پایتخت

به تازگی اخباری از آغاز پیش‌تولید سری جدید سریال پایتخت منتشر شده و زمزمه‌هایی از تغییر و تحولاتی در پایتخت ۷ به گوش رسیده است. گفته می‌شود «سارا و نیکا» دو شخصیت همیشگی این سریال در سری جدید حضور ندارند.

هرچند این خبر به طور رسمی تأیید نشده است، اما بازتاب فراوانی داشته و حتی سارا و نیکا فرقانی به این خبر واکنش نشان دادند و آن را تأیید کردند. آن‌ها گفته‌اند که از این سریال حذف شده‌اند اما برایشان باورکردنی نیست.

جزئیات پایتخت جدید

انتشار خبر حذف ۲ بازیگر نوجوان در فصل جدید از سریال پایتخت، می‌تواند تأییدی باشد بر ساخته شدن این مجموعه برای نوروز ۱۴۰۰ و آغاز مراحل پیش تولید این سریال در سکوت خبری، اما حذف نقش سارا و نیکا و بازگشت نقش بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه، مهمترین تغییراتی است که در گمانه زنی‌ها برای فصل هفتم سریال «پایتخت» گفته می‌شود.

در حالی که حذف سارا و نیکا از سری جدید پایتخت در حد حدس و شایعه بود انتشار ویدئویی از خواهران فرقانی که حذفشان از پایتخت ۷ را تأیید می‌کرد و واکنش برخی از بازیگران این سریال نسبت به این خبر باعث شد تغییرات در پایتخت جدید باز هم مطرح شود.

پایتخت 7

دلیل حذف سارا و نیکا از پایتخت

بسیاری گفته‌اند دلیل حذف سارا و نیکا حواشی چند وقت اخیر آن‌ها در فضای مجازی است، با این حال این دو بازیگر گفته‌اند از دلیل حذف خود بی‌اطلاع‌اند و عوامل پایتخت در مورد دلیل حذف این دو خواهر اظهار نظری نکردند.

واکنش بهرام افشاری به حذف سارا و نیکا از پایتخت

بهرام افشاری نیز با تاکید بر اینکه سارا و نیکا فرزند «پایتخت» هستند و هیچ وقت ادعایی نداشتند، نوشته است، «مثل خود من که طرفدار «پایتخت» بودم و با آن رشد کردم.»

بازیگر نقش بهتاش از «پایتخت» به عنوان یک خانواده یاد کرد و نوشت «از همه مسؤولان محترم که دلیل موفقیت و محبوبیت «پایتخت» را نشان دادن تحکم خانواده و همدلی و بخشش می‌دانند، درخواست می‌کنم فرصت جمع شدن در کنار هم را به وجود بیاورند. باشد در این روزها تلاش کنیم که دوباره لحظه‌ای هم وطنانمان را شاد کنیم.»

پایتخت 7

واکنش مهران احمدی به حذف سارا و نیکا از پایتخت

مهران احمدی بازیگر نقش بهبود که پس از غیبت در چند فصل، به «پایتخت ۶» برگشت، خواستار آن شده است که به این دو دختر بی احترامی نشود و بی جهت قضاوتشان نکنند؛ «شاید اگر شما در شرایط زندگی آن‌ها بودید اشتباهات بزرگ‌تری را مرتکب می‌شدید.»

احمدی در بخش دیگری از اظهار نظرش آورده است که «این دو نوجوان هیچوقت ادعای بازیگری نداشتند» و تاکید کرده است: «دین ما و مرام ما همیشه به رسم قلندری و محبت و گذشت بوده است و نه انتقام و تنبیه و بی معرفتی.»

این بازیگر در پایان صحبت‌هایش نوشته است: «سازندگان محترم «پایتخت» ان‌شاءالله که موفق باشید!!!!»؛ جمله‌ای که تلویحاً از غیبت دوباره بهبود در فصل جدید حکایت دارد.

پایتخت با نویسنده جدید

آرش عباسی نویسنده فصل ششم سریال پایتخت نیز با انتشار پستی در اینستاگرام از قطع همکاری خود با این پروژه خبر داده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان