خلاصه قسمت اول تا آخر سریال گناه فرشته + عکس های سریال

سریال گناه فرشته در ژانر معمایی، پلیسی ساخته حامد عنقا می باشد که روزهای جمعه از شبکه نمایش خانگی منتشر می شود، در اینجا خلاصه داستان تمامی قسمت های سریال گناه فرشته را خواهیم خواند.

خلاصه قسمت اول تا آخر سریال گناه فرشته + عکس های سریال
صفحه اقتصاد -

سریال گناه فرشته که هر هفته از شبکه نمایش خانگی پخش می شود با گذشت چند قسمت از آن متوجه شدیم که این سریال یکی از سریال‌های جذاب نمایش خانگی است که مخاطب می‌تواند هر هفته اتفاق‌های تازه‌ای را با تماشای آن کشف کند. در این مطلب به درج خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال گناه فرشته خواهیم پرداخت سریالی که هر هفته اتفاق‌های تازه‌ای را با تماشای آن کشف خواهید کرد.

خلاصه داستان قسمت اول سریال گناه فرشته

در قسمت اول داستان سریال گناه فرشته دیدیم : قسمت اول سریال گناه فرشته از همان ابتدا نشانه‌های خوبی از یک داستان پر پیچ و خم و جذاب دارد. سریال همانند دیگر آثار عنقا که در مقام فیلمنامه‌نویس آن‌ها را نوشته بود با یک التهاب و شوک اولیه آغاز می‌شود؛ قصه قتل مردی توسط خدمتکار زن جوان خانه که سرآغاز داستانی پیچیده است که می‌تواند تماشای آن را برای مخاطب جذاب کند.

در همان قسمت نخست شاهد بودیم که حامد تهرانی ضمن آشنا شدن با پرونده قتل عشیری سعی کرده است در سمت درست ماجرا بایستد و از مظلوم دفاع کند.

gonahfereshteh_06

از سوی دیگر امیر آقایی در نقش نوید عشیری سوی دیگر این قصه است که نشانه‌های قسمت نخست حکایت از آن دارد که کشمکش‌های حامد با نوید در قسمت‌های بعدی تقابل خیر و شر را در سریال پررنگ‌تر می‌کند.

شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی یک وکیل دادگستری است که در پرونده‌های حقوقی صاحب نام است و ثروت زیادی را به واسطه حسن شهرت کسب کرده است.

همسرش نیز شغل وکالت را در پیش گرفته و دختری دارند که در آستانه ۱۴ سالگی است.

حامد تهرانی نشان می‌دهد که با وجود آنکه از موکلش دفاع می‌کند اما از دایره انصاف خارج نمی‌شود. همین ویژگی او باعث می‌شود تا در همان قسمت اول او درگیر پرونده قتل عشیری شود و با فرشته آشنا شده و سعی کند وکالت او را قبول کند. قتل عشیری آن هم در شب سالگرد مرگ مادر حامد و ارتباط مرگ مشکوک مادر حامد و ارتباط آن با عشیری که مربوط به اتفاقات سال ۸۸ است نشان از یک داستان پر پیچ و خم و تو در تو دارد که تماشای آن را در قسمت‌های بعد جذاب‌تر می‌کند.

gonahfereshteh_07

خلاصه قسمت دوم داستان سریال گناه فرشته

در قسمت دوم داستان سریال گناه فرشته دیدیم : اپیزود دوم سریال گناه فرشته در جایی آغاز می شود که حامد تهرانی به منزل پدر خانمش (مشفق) آمده است تا با او درباره پرونده فرشته صحبت کند و به نوعی از او کمک بخواهد. مشفق که در حال پخت دیزی است با یک نگاه اجمالی به پرونده از هر گونه دخالت در آن دوری می جوبد. مشفق به حامد نیز هشدار می دهد که کاری از دست کسی برای این پرونده برنمی آید.

حامد برای قوت قلب و کمک به نزد مشفق رفته بود و از او انتظار دلگرمی و همیاری داشت ولی مشفق به هیچ وجه روی خوش نشان نمی دهد و در نهایت حامد در حالی که به اتفاق سر میز غذا خوردن بودند، بدون صرف دیزی، آن جا را با دلخوری ترک می کند.

در ادامه حامد به دیدار مهتاب در دفتر کارش می رود و باری دیگر از او خواهش می کند که از پرونده عشیری کنار بکشد. مهتاب ولی رها کردن این پرونده و استعفا از وکالت موکلش یعنی امیر عشیری را برابر با بی آبرویی و یا حداقل خدشه دار شدن موقعیت شغلی خود می داند و بنابراین زیر بار نمی رود.

gonahfereshteh_2_10

داستان ولی به همین جا ختم نمی شود. در یکی از روزها حامد این بار به دیدار وکیل فعلی فرشته می رود تا در چند و چون زوایای دیگری از پرونده قرار بگیرد که در این مرحله هم وی به دستاوردی نمی رسد. به نظر می رسد که اتحادی نانوشته و پنهانی برای محکوم کردن و به دار کشیدن فرشته وجود دارد.

مشفق به منزل پدر حامد می رود و از او درباره روابط و گذشته خود و خانواده عشیری پرسش هایی بیان می کند. از جمله این که چرا مهتاب چنین پرونده حساسی را پذیرفته است. پس از این هاست که حامد به این بار به دیدار وکیل پیشین خانواده عشیری یعنی آقای متین دفتری می رود.

این نکته نیز برای حامد جای سوال دارد که چرا و چگونه امیر عشیری وکیل خانوادگی و قدیمی خانواده را کنار گذاشته و سپس سراغ مهتاب محتشم رفته اند برای این پرونده به خصوص. در خلال این صحبت ها حقایق قابل توجهی بیان می شود. مانیا که به ظاهر از منشی های آن زمان عشیری بوده است، قرار بود که بخشی از اموال عشیری به نامش زده شود و درست شب پیش از این روز، قتل امیر عشیری رخ می دهد. به نظر می رسد که ارتباطی بین این دو حادثه است!

حامد مصرانه به دنبال این موضوع است که دقیقا چه اموالی قرار بوده که به نام مانیا انتقال داده شود ولی متین دفتری به دلیل وفاداری خود به موکلش حاضر به بازگو کردن این مساله نیست. در نهایت حامد از آن حا بیرون می آید و به دفتر خودش می آید. در آن جا در حالی که در حال مذاکره با یکی از موکلینش بود، به یک باره مشفق از راه می رسد.

مشفق به دفتر وکالت حامد آمده بود تا به او بگوید که حاضر است در این پرونده کنارش باشد و به او در این باره کمک کند. هنوز دقیقا نمی دانیم ولی به نظر می رسد که مشفق هم زمانی وکیل یا قاضی یا به هر نوعی هم صنف و همکار حامد باید بوده باشد که وی الان از او کمک می خواهد.

در نیمه دوم این اپیزود، ناگفته های بسیاری از گذشته این دو خانواده بازگو می شود. از جمله این که مهتاب پیش از ازدواج با حامد، معشوقه نوید بوده است و امیر عشیری بر این عقیده است که عروس خانواده آن ها را دزدیده اند! و کینه و دشمنی این دو خانواده بیش از پیش می شود. در آن زمان عنایت پیشخدمت عشیری است و به نظر می رسد که پیش از آن نیز در خانه تهرانی مشغول به کار بوده است. ولی پس از او، دخترش یعنی فرشته نیز به خانه عشیری آمده است برای کار!

مشفق، مهتاب و حامد هر سه به دور هم جمع شده اند تا برای مساله پیش آمده چاره ای بیندیشند. مهتاب با سماجت بسیار زیادی همچنان بر موضع خود استوار است که باید پرونده را پیش ببرد و درست به همان اندازه نیز حامد مصر است که مهتاب باید این پرونده را کنار بگذارد. مجادله بین این دو به اوج خود می رسد و به شکل جر و بحث تند نیز بدل می شود ولی این بار هم هیچ نتیجه ای در پی ندارد!

gonahfereshteh_2_18

خلاصه قسمت سوم داستان سریال گناه فرشته

در قسمت سوم داستان سریال گناه فرشته دیدیم : قسمت سوم گناه فرشته با فلش بکی به گذشته آغاز می شود. نوید چند روز پس از درگذشت مادرش به مزار او می رود و از وضعیت زندگی سخت با پدرش گلایه می کند. روابط نوید و پدرش امیر به تیرگی رفته است و او هیچ دل خوشی از او ندارد. مشخص نیست که چرا در این جا باید این قضایا مطرح شود ولی این گونه به نظر می رسد که نکته ای انحرافی جهت سوق دادن ذهن مخاطب به این سمت است که گمان کند نوید قاتل پدرش است. چیزی که به دور از باور است و بسیار بعید است که موضوع این باشد.

تقریبا می توان گفت که تمام تایم قسمت سوم در گذشته سپری می شود و نکته حایز اهمیتی از زمان حال روایت نمی شود. از جمله این که چگونه مهتاب پس از سال ها نوید را می بیند، متعاقب آن به منزل عشیری ها دعوت می شود. پس از مرگ امیر به دعوت نوید وکالت پرونده را برعهده می گیرد. البته ذکر این نکته قابل توجه است که چرا نوید این پرونده را متین دفتری که وکیل خانوادگی عشیری هاست نداده است. این ها از نکات شبهه برانگیزی است که ذهن بیننده را درگیر می کند.

gonahfereshteh-3-25

در زمانی که به مهتاب پرونده خونخواهی امیر عشیری پیشنهاد می شود وی بسیار مردد و حتی مخالف است. این که وی پرونده های جنایی نمی پذیرد و تخصصش مساله های اقتصادی است به یک سو، همچنین به میان کشیدن دعوای خانوادگی عشیری و تهرانی و وسط این جنگ و دعوا بودن نیز خود مساله ای دیگر است. همه این نکات را هم به نوید و هم در وهله بعد به پدر حامد می گوید. جالب این که پدرش موافق این موضوع است ولی تنها از مهتاب می خواهد که حامد چیزی ماجرا خبر داد نشود!!

شاید بتوان تنها نکته روایت شده از زمان حال را پذیرفتن رسمی حامد برای پرونده وکالت فرشته دانست که این اتفاق سرانجام رخ می دهد و فرشته وکیل تسخیری که بسیار مشکوک نیز بود را برکنار و حامد تهرانی را به عنوان وکیل خود برای ادامه پرونده و در حالی که کمتر از ۱۳۰ روز به اجرای حکم اعدام مانده است، انتخاب می کند. اتفاق دیگر دیدار نوید با متین دفتری است که از او درباره دیدارش با حامد توضیحات می خواهد و متوچهر متین دفتری نیز وقایع را بازگو می کند!

سکانس پایانی این اپیزود از گناه فرشته با رودررویی حامد و نوید دنبال می شود و حامد او را به یک دویل تمام عیار دعوت می کند و به نظر می رسد جنگ سختی بین این دو در خواهد گرفت. حامد که مسبب کشته شدن مادرش را این خانواده می داند به فکر تسویه حساب است و نقشه های بسیاری در سر می پروراند. برعکس نوید پس از قتل پدرش بسیار بی حوصله و کم رمق است و به نظر نمی رسد که چنین فکرهایی در مخیله داشته باشد.

gonahfereshteh-3-01

خلاصه قسمت چهارم داستان سریال گناه فرشته

در قسمت چهارم داستان سریال گناه فرشته دیدیم : قسمت چهارم گناه فرشته با اتفاقات جالب و هیجان انگیزی آغاز می شود. حامد دوباره قرار ملاقات با فرشته می گیرد و به دیدار او می رود. در خلال صبحت های او با فرشته سرنخ های جدیدی به دست می آید. مهم تر از همه این که در روزهای منتهی به قتل امیر عشیری اتفاقات عجیبی رخ داده بود.

یکی از این ها موردی بوده است که عشیری و همسرش بر اثر جر و بحثی که داشته اند با یکدیگر به مشکل می خورند و زن خانه را به مقصد شمال ترک می کند. وقتی فرشته به خانه می آید همانند همیشه مشغول تمیز کردن خانه بوده و تعدادی روزنامه را از اتاق عشیری به سطل زباله می اندازد. اتفاقی که پس از بازگشت امیر عشیری به خانه با عصبانیت او مواجه می شود.

gonahfereshteh-4-22

عشیری بزرگ فرشته را وادار می کند تا به کوچه برود و همگی سطل های زباله را بگردد و آن روزنامه ها را برایش پیدا کند. عملی که بسیار برای فرشته عجیب بوده است. حامد درباره تیتر و اطلاعات آن روزنامه ها از فرشته پرسش هایی می کند ولی فرشته هیچ گونه اطلاعاتی از آن زمان یادش نیست.

در نتیجه حامد برای یافتن حقیقت ماجرا به نزد مشفق می رود و به همراه او به بررسی روزنامه های آن تاریخ و با تیتر های مربوط به عشیری می پردازند، در نهایت مشخص می شود که ماجرا درست است و حتی چند مقاله در این رابطه پیدا می شود. از جمله مقاله ای از شخصی به نام واعظ که درباره فساد گروهی مافیایی و این که شریک عشیری یعنی جرجانی بود.

در خلال آن مقاله حتی این مساله که عشیری در معرض مرگ و از بین بردن به وسیله آن گروه مافیایی است، بیان شده بود. پیش بینی که درست از آب در می آید. حامد، همکارش نازلی را مامور پیدا کردن نویسنده مقاله می کند. وی به سختی او را که از دید همگان پنهان شده بود را پیدا می کند و به دفتر می آورد.

واعظ که روزی نویسنده ای اجتماعی سیاسی و متعهد به جامعه بوده که دغدغه عدالت اجتماعی بوده است امروز به دلیل سختی های حبس و تهدیدها و ملامت هایی که در سالیان سال کشیده است به یک فرد معامله گر بده شده و حاضر به همکاری با حامد و مشفق نیست و تنها در صورت دریافت مبلغ پیشنهادی خودش حاضر می شود که اسنادی را به آن ها بدهد.

مشخص نیست که چگونه ولی مهتاب از این دیدار بو می برد و با واعظ دیدار می کند تا با ارایه پیشنهاد بالاتر او را از تصمیم خود منصرف کند. واعظ پذیرفته بود که با رقم بالا از حامد، اطلاعات را به او بدهد ولی از آن سو با مهتاب نیز مذاکره کرده بود. مهتاب با رقم بسیار پایین تر و از آن سو تهدید به احضار او به دادگاه وی را از تصمیمش منصرف می کند.

درست در همین فاصله که واعظ پول را از مهتاب گرفته و به صرافی رفته تا ارز دریافت کند و حتی پاسپورتش را نیز به همراه دارد تا ایران را ترک کند به وسیله افرادی با وضعیتی وحشتناک ربوده می شود. در آن جا از او امضا و نامه خودکشی می گیرند. سپس آمپولی به او تزریق کرده و از طبقات بالای یک مجتمع نیمه کاره به پایین پرت می شود.

نکته جالب، ساختمان نیمه کاره مذکور دقیقا همان سازه ای است که ۱۴ سال پیش پروانه (مادر حامد) نیز به عنوان خودکشی از آن جا به پایین پرت شده بود. پس از حاضر شدن پلیس در صحنه، علت مرگ را خودکشی اعلام می کنند ولی حامد و مشفق به هیچ وجه این قضیه را باور نمی کنند.

gonahfereshteh-4-11

خلاصه قسمت پنجم داستان سریال گناه فرشته

در قسمت پنجم داستان سریال گناه فرشته دیدیم : در تمامی شغل‌ها آدم‌های شریفی حضور دارند که باعث اعتبار آن شغل می‌شوند. همانطور که حامد تهرانی با وجدان بیداری که دارد نماینده وکلای باشرفی است که تلاش می‌کند طرف حق بایستد. اما در گناه فرشته شاهد حضور وکیلی هستیم که حاضر است به خاطر گرفتن پول پا روی حقیقت بگذارد و آدم بی‌گناه را بالای دار ببرد. رسولی نماینده افرادی است که آزمندی و طمع همواره اولویت اصلی کار و شغلشان است و البته در نهایت در همین مسیر و به خاطر طمع بیشتر سرش را به باد داد.

حامد پس از آنکه موفق شد دادگاه را برای ادامه تحقیقات قانع کند به سراغ مشفق رفت تا بتواند با کمک مشفق ردی از مانیا پیدا کند. دختری که گویا سرنخ اصلی ماجرای عشیری و پرونده‌های اقتصادی در دستان اوست و حالا این دختر در جایی از این شهر پنهان شده و پیدا کردنش شبیه پیدا کردن سوزن در انبار کاه است. با این حال مشفق تلاش‌های خودش را ادامه داده و با تطمیع کردن آبدارچی شرکت عشیری آدرسی از خانه مانیا پیدا کرد. اما مانیا درون آن خانه نبود تا ماجرای پرونده قتل عشیری باز هم پیچیده شود.

gonahfereshteh-5-20

نازلی با بازی دیبا زاهدی یکی از آن دست دختران نسل امروز است که شادابی و فعالیتش در عرصه رسانه کمک بزرگی به پیدا شدن سرنخ‌ها برای حامد تهرانی می‌کند. او بعد از مرگ مشکوک محمود واعظ حسابی ترسیده و سعی می‌کند از خانه‌اش بیرون نیاید و آشفتگی و ترس او باعث شد دیگر نشانی از آن نازلی شاداب و با نشاط نباشد. با این حال مشفق تلاش می‌کند با حرف‌هایش نازلی را قانع کند که زندگی هنوز ادامه دارد و رسیدن به حقیقت بزرگترین انگیزه آن‌ها برای بقا است.

حامد حالا با اختلاف‌هایی که در خانه با همسرش پیدا کرده زندگی مشترکشان را دچار مشکل می‌بیند و برای همین تلاش می‌کند دخترشان را نسبت به جر و بحث‌هایی که شکل می‌گیرد قانع کند. اینکه دختر حامد و مهتاب به عنوان ناظر بر رفتارهای آن‌ها چه نتیجه‌ای می‌گیرد در تربیت او نیز تاثیر می‌گذارد. برای همین حامد تلاش کرد تا با صحبت‌ کردن با دخترش او را قانع کند که مسیر حق و حقیقت را پیش گرفته است.

gonahfereshteh-5-05

خلاصه قسمت ششم داستان سریال گناه فرشته

در قسمت ششم سریال گناه فرشته حامد پس از قتل محمود واعظ روزنامه‌نگاری که روی حرف‌های او برای شهادت در دادگاه حساب کرده بود و سر به نیست شدن رسولی وکیل پیشین فرشته دریافت که با پرونده‌ای پیچیده و خطرناک روبرو است که امکان دارد حتی پای خانواده و دخترش هم به میان بیاید. این شک و تردید در ادامه دادن این موضوع اما باعث شد به تمامی اهدافش به دیده تشویش و تردید نگاه کند. اما همین تردید از سوی دیگر انگیزه‌های او را برای پیدا کردن متهمان اصلی و سرنخ‌هایی که به فسادهای کلان اقتصادی می‌رسد بیشتر کرده است. او حالا بیش از هر زمان دیگری به کمک و راهنمایی‌های فرشته نیاز دارد. اینکه اساسا فرشته از چه زمانی وارد خانواده عشیری شد و امیر عشیری از چه زمانی او و پدرش را می‌شناخت و چرا او را به عنوان خدمتکار خانه‌اش استخدام کرد.

بالاخره مانیا در قسمت ششم سریال گناه فرشته پیدا شد

بعد از پیگیری‌های مستمر مشفق برای یافتن سرنخی از مانیا پس از آنکه فروزان همسر عشیری را با نام بردن از مانیا تحریک کرد، او را تعقیب کرده تا به خانه‌ای برسد که فروزان به آن خانه رفته و زنی که در آن خانه زندگی می‌کند را تهدید کرد. مشفق وقتی وارد آن خانه قدیمی و فقیرانه شد با زنی روبرو شد که فرزندی کوچک را سرپرستی می‌کرد و از راه فروش سبزی مخارج خانه‌اش را تامین می‌کرد. این زن فردی به اسم مانیا را نمی‌شناخت اما به مشفق گفت فروزان آمده و او را به خاطر خواهر شوهرش شیرین اسفندی شماتت کند. شیرین و برادرش جهان از افرادی هستند که توسط عماد پدر حامد برای ماموریت‌هایی گماشته شدند اما جهان به خاطر قتل یک نفر در زندان است و حالا همسر او و فرزندش بدون سرپرست مشغول زندگی هستند. وقتی همسر جهان عکس شیرین را به مشفق نشان داد جرقه مهمی در داستان زده شد. شیرین یا همان مانیا منشی دفتر وکالت حامد است. دختری که تا امروز در نزدیک حامد قرار داشت و در واقع جاسوسی دو جانبه می‌کرد.

gonahfreshteh-6-04

سرنخ‌های مهمی که در دستان مانیا است

مانیا یا همان شیرین اسفندی همان دختری است که سرنخ‌های بسیاری در دستان اوست. حامد حالا با پیدا شدن مانیا می‌تواند به اسنادی دسترسی پیدا کند که نشان می‌دهد قتل عشیری توسط فرشته انجام نشده است. اما اینکه این موضوع را چطور اثبات کند یکی از کارهای سختی است که پیش روی او قرار دارد. مانیا اسنادی را با خودش حمل می‌کند که عشیری در روزهای آخر به او داد و به خاطر علاقه و رابطه‌ای که میان آن دو بود عشیری به او قول داده بود تا اموالی را به نامش بزند که در روز آخر کشته می‌شود. حالا مانیا بدون آنکه بتواند نفعی از این ارتباط بگیرد درمانده و وحشت زده از اتفاقات تصمیم دارد تا اطلاعاتی را که دارد به حامد بفروشد تا هم زندگی‌اش را تامین کند و هم جانش در امان باشد. مانیا یکی از آخرین نفراتی است که در لحظه مرگ عشیری بالای سر او رفته است و قبل از آنکه پلیس سر برسد او عشیری و فرشته را غرق در خون یافته است. او با عکس گرفتن از این صحنه یک سند مهم را برای بی‌گناهی فرشته دارد و اگر دادگاه بداند در لحظه قتل عشیری فرشته نیز بیهوش بوده می‌توان امیدوار بود تا فرشته از اتهام اصلی تبرئه شود.

ترس‌ها و تشویش‌های حامد در مقابل مانیا

حامد برای آنکه مانیا را مانند محمود واعظ در لحظه آخر از دست ندهد و افراد پشت پرده او را همانند روزنامه‌نگار قدیمی به قتل نرسانند در خانه مشفق پنهان می‌کند تا روز دادگاه بتواند با شهادت او تمامی اتفاقات پرونده را برگرداند. اما نکته مهم دیگری که وجود دارد مدارک اقتصادی‌ای است که دست مانیا مانده است. این مدارک بسیار پیچیده است و خبر از یک شبکه بزرگ پول شویی و پولسازی می‌دهد که رشته دراز آن احتمالا به افراد مهم‌تری می‌رسد. همین موضوع باعث شد تا حامد این اسناد را با جمیلی موکل خودش که در دادگاه اقتصادی متهم به فساد اقتصادی است نشان دهد تا از او راهنمایی بگیرد. همین موضوع باعث شد تا جمیلی به حامد بگوید موضوع این اسناد و واگذاری‌ها بسیار پیچیده‌تر از آن است که فردی چون مانیا پشت پرده آن باشد و حالا باید به دنبال مهره‌های مهم‌تری گشت.

عماد تهرانی شخصیت مرموز سریال گناه فرشته

عماد تهرانی شخصیت پیچیده و مرموز داستان سریال گناه فرشته است. فردی که به ظاهر هیچ‌کاره است اما تمامی اتفاقات و افراد به نحوی به او مربوط می‌شوند. از مانیا و جهان گرفته تا جمیلی که دست به سینه روبروی او می‌ایستند. این رفتارها و رفت و آمدها به خانه عماد باعث می‌شود شک و شبهه نسبت به این پرونده پیچیده بیشتر شود. آیا عماد تهرانی فرد اصلی پشت پرده اتفاقات است؟ آیا او مهره‌های این بازی پیچیده را حرکت می‌دهد؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش‌ها باید منتظر قسمت‌های آینده این سریال مهیج باشیم.

gonahfreshteh-6-17

خلاصه قسمت هفتم داستان سریال گناه فرشته

بالاخره در قسمت هفتم سریال گناه فرشته، روز دادگاه فرا رسید تا مانیا یا همان «شیرین اسفندی» در دادگاه حاضر شود. حامد تهرانی که امید بسیاری به اعترافات و شهادت مانیا در دادگاه داشت تا بتواند اتهام را از دوش فرشته بردارد با این آرزو وارد دادگاه شد که با حرف‌های مانیا ورق بازی را برگرداند. اما مانیا با رودست زدن به حامد در لحظات آخر تمام آرزوهای او را نقش بر آب کرد. مانیا برخلاف آنچه که در دیدارهای خصوصی به حامد گفت سعی کرد فرشته را متهم اصلی بداند و با اتهام جدید دزدی به فرشته انگیزه‌های قتل عشیری را بیشتر در نظر دادگاه نشان دهد. این شهادت دروغین باعث شد حامد با عصبانیت بیشتر و با آشفتگی و ناامیدی به پرونده نگاه کند.

مانیا جدیدترین قربانی پرونده عشیری

پرونده قتل عشیری آنقدر پیچیده و عجیب است که هر روز یک اتفاق جدید برای آدم‌های دخیل در پرونده می‌افتد. به غیر از قتل عشیری تا امروز مرگ مشکوک محمود واعظ خبرنگار قدیمی و سر‌به‌نیست شدن رسولی وکیل پیشین فرشته نشان داد آدم‌های پشت پرده اصلا علاقه‌ای ندارند تا این پرونده به روند منطقی خودش بازگردد. در جدیدترین اتفاق هم شاهد بودیم که مانیا بعد از آنکه در دادگاه شهادت کذب داد در بیرون از دادگاه به طرز مشکوکی توسط یک ماشین زیر گرفته می‌شود تا جدیدترین قربانی این پرونده مانیا باشد.

gonahfareshteh-7-06

عشق حامد به فرشته در قسمت هفتم سریال گناه فرشته

دلسوزی‌های حامد برای فرشته و اصرار حامد برای بی‌گناهی فرشته باعث شده است تا مهتاب فارغ از بحث رقابت به حامد و احساسش نسبت به فرشته شک کند. او گمان می‌کند این میزان از وابستگی حامد به این پرونده نشات گرفته شده از علاقه‌ای جدید درون حامد نسبت به فرشته است. در واقع حامد دلباخته مظلومیت دختری شده است که تمام اشاره‌ها و نکته‌ها دست به دست هم داده‌اند تا او را روانه چوبه دار کنند. اگرچه شک مهتاب می‌تواند ناشی از یک حس و حسادت زنانه باشد اما به نظر می‌رسد این حس چندان هم دور از واقعیت نیست.

gonahfareshteh-7-15

خلاصه قسمت هشتم داستان سریال گناه فرشته

در قسمت هشتم سریال گناه فرشته با نشان دادن نشانه‌هایی از حضور متین‌دفتری در پشت پرده مرگ فجیع مانیا جلوی دادگستری حالا تا حدودی انگیزه‌ها و آدم‌های دخیل در داستان مشخص شدند. متین دفتری که با همکاری چند شرخر مانیا را به قتل رساند و مدارک را به دست آورد یکی از افرادی است که به نظر می‌رسد نقش مهمی در مدیریت آدم‌های پشت پرده دارد. وکیل مرموزی که هم با عماد تهرانی نشست و برخاست می‌کند هم از طرف دیگر با نوید عشیری حشر و نشر دارد و از سوی دیگر نیز با افرادی در تماس است که هنوز هویت آن‌ها مشخص نیست. با این میزان رمز و راز در پشت پرده اتفاق‌های مرگ عشیری باید منتظر رخدادهای مهم‌تری هم باشیم.

gonahfareshteh-8-14

هشدارهای عماد تهرانی و ترس‌های حامد

عماد تهرانی بعد از مرگ نابهنگام مانیا معادلات را پیچیده‌تر از آن چیزی می‌بیند که فکرش را می‌کرد. او که گمان می‌کرد در پشت پرده مشغول هدایت یک داستان پر رمز و راز است حالا با مرگ مانیا و خطرهایی که پسرش حامد را تهدید می‌کند به نظر می‌رسد آنچنان که باید سوار بر ماجرا نیست. او با صدا کردن حامد هشدار داد که انگیزه آدم‌های پشت پرده از بین بردن حامد بوده و مرگ مانیا کاملا اتفاقی رخ داده است. حالا با خطری که جان حامد را تهدید می‌کند عماد نیز بیش از گذشته نگران شده و از فرزندش می‌خواهد نوه‌اش را به او بسپارد تا آب‌ها از آسیاب بیفتد.

رابطه‌ای که دیگر از بین رفت

با مرگ مانیا به غیر از شوک‌هایی که به حامد و مشفق وارد شد یک شک بزرگ در دل حامد کاشت که باعث تیرگی رابطه او با همسرش مهتاب می‌شود. حامد دیگر همسرش را همانند گذشته باور ندارد و شروع از هم پاشیدگی کانون خانواده را باید با مرگ مانیا محتمل دانست. در این میان تینا در یک دوراهی سخت میان پدر و مادرش گرفتار شده و همین موضوع باعث شده است او که نوجوان است روزهای سختی را پشت سر بگذارد و نتواند خوب را از بد تمیز دهد.

عشق در قسمت هشتم گناه فرشته کلید خورد

به نظر می‌رسد حامد تهرانی رفته رفته با تیره شدن رابطه‌اش با مهتاب یک خلا عاطفی پیدا کرده و در این میان فرشته نیز در میانه روزهای سختی که پیش از اعدام پشت سر می‌گذارد تنها امید و پناهش حامد است. حامد حالا برای فرشته فراتر از یک وکیل است و همین باعث شده با هر بار ملاقات حامد حس و حالی درون او جوانه بزند که می‌تواند تبدیل به یک عشق شود. عشقی که به نظر می‌رسد سرانجام خوبی برای دو طرف ماجرا نداشته باشد اما حالا با بافتن شال گردن برای حامد توسط فرشته سرآغاز یک مسیر دشوار را ترسیم می‌کند.

gonahfareshteh-8-23

خلاصه قسمت نهم داستان سریال گناه فرشته

در قسمت نهم سریال گناه فرشته می‌بینیم که حامد تلاش می‌کند تا بتواند وقت بیشتری از قاضی پرونده برای صدور حکم بگیرد اما قاضی فقط یکبار دیگر به حامد فرصت می‌دهد تا برای آخرین دفاعیه با یک مدرک محکم در دادگاه حاضر شود.

بالاخره روز آخرین دادگاه می‌رسد و همه منتظرند تا ببینند برای فرشته چه اتفاقی می‌افتد و حکم نهایی او چه خواهد شد. وقتی همه در دادگاه حاضر می‌شوند می‌فهمند که …

gonahfareshteh-9-02

فرشته در دادگاه به ناگاه اعتراف کرد قاتل امیر عشیری است حامد تهرانی آشفته شد و نظم دادگاه را به هم ریخت تا با دستور قاضی دادگاه بازداشت شود. فرشته در قسمت دهم گناه فرشته با اعلام جزئیات و انگیزه‌هایی که از قتل امیر عشیری داشت اعتراف مستقیمی به قتل او کرد تا دست قاضی برای اعلام حکم مبنی بر گناهکار بودن باز باشد. اینکه چقدر می‌توان به حرف‌های فرشته اعتماد کرد و او را گناهکار دانست موضوعی است که باید به آن شک کرد. به خصوص آنکه او در میان دوستانش اعتراف کرد تنها انگیزه‌اش برای اعتراف نجات حامد است.

gonahfareshteh-9-10

خلاصه قسمت دهم داستان سریال گناه فرشته

در قسمت دهم خواهیم دید که : حامد تهرانی بعد از آنکه با دستور قاضی بازداشت شد و بعد از آنکه مطلع شد فرشته به قتل عشیری اعتراف کرده است بیش از پیش آشفته شد. حامد می‌داند که فرشته بی‌گناه است و حالا این اعتراف کار را برای برائت گرفتن او سخت کرده است. از سوی دیگر رابطه خانوادگی حامد و مهتاب حسابی به هم ریخته و دیگر نمی‌توان به بقای این زندگی امیدوار بود. مهتاب از طرفی به حامد و رفتارهایش مشکوک است و عشق او به فرشته را انگیزه اصلی دعوای این پرونده می‌داند و حامد هم از طرف دیگر به مهتاب و رابطه‌اش با نوید عشیری مشکوک است و گمان می‌کند باز شدن یک عشق قدیمی، باعث از بین رفتن تمامی آنچه اعتماد میان آن‌ها است شده است. در این میان تنها نخی که این زندگی را نگه داشته است تینا دختر حامد و مهتاب است که به نظر می‌رسد می‌تواند حضورش به دوام این زندگی کمک کند.

حامد بعد از آنکه دریافت زورش به پشت پرده و مافیایی که دست در دست هم داده تا او را زمین بزند نمی‌رسد تصمیم گرفت با کمک نازلی به فضای مجازی متوسل شود و با انتشار حقایقی از پشت پرده پرونده عشیری در فضای مجازی و مطبوعات فشار را بر خانواده عشیری و دادگاه بیشتر کند. نازلی که یک دختر خبرنگار است تلاش می‌کند تا با ایجاد فضاسازی به حامد کمک کند تا در این رهگذر روزنه امیدی برای نجات فرشته پیدا کند.

gonahfareshteh_10-05

وصیتنامه عشیری شر شد

متین‌دفتری وکیل امیر عشیری با ارسال دعوتنامه‌ای برای حامد تهرانی از او می‌خواهد در جلسه خوانش وصیت‌نامه موکلش حضور پیدا کند. حضوری نا متعارف و غیرقابل پیش‌بینی که بوی شرارت می‌دهد. حامد در این جلسه حاضر شد و با خوانده شدن وصیت امیر عشیری مشخص شد عشیری ثلث اموالش را به حامد تهرانی بخشیده است تا با این کار عذاب وجدان مرگ مادرش پروانه معتمد که وکیل دفتر عشیری بود را کم کند. حامد در این جلسه نه تنها به قاتل بودن امیر عشیری در پرونده مادرش مطلع شد که این وصیت نامه باعث شد او از لحاظ روحی دچار فروپاشی شود تا تماشای قسمت‌های بعدی و اتفاقاتی که رخ می‌دهد سرنوشت شخصیت‌های این سریال را مشخص کند.

gonahfareshteh_10-24

خلاصه قسمت یازدهم داستان سریال گناه فرشته

با پخش قسمت یازدهم و جدید سریال گناه فرشته ادامه این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان