اهدای خون سنت هر ساله فجری ها

72 نفر از کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس طی 2 روز 216 محصول خون اهدا کردند.

اهدای خون سنت هر ساله فجری ها
صفحه اقتصاد -

اهدای خون به عنوان یک عمل خیرخواهانه علاوه بر فواید جسمی، به روح انسان کمک بسیاری می کند. محققان پزشکی معتقد هستند که اهدای خون می تواند به سلامت قلب و عروق و کبد کمک کرده و ذخایر مضر آهن، خطر ابتلا به حمله قلبی و سرطان را کاهش دهد.

در کنار این موضوع روانشناسان نیز معتقدند که افراد پس از اهدای خون، احساس کمک به یک فرد ناشناس را داشته و باعث نجات جان او می شوند که این موضوع باعث بالا رفتن سطح بهداشت روانی و احساس رضایت از اهدای خون را به وجود می آورد.

کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس نیز که 12 سال است این سنت بشردوستانه و خیرخواهانه را در سطح مجتمع خود پایه گذاری کرده اند توانستند در دو روز 216 محصول خونی را برای هم نوعان خود اهدا کنند.

72 نفر از کارکنان شرکت فجر 4 و 5 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور در سالن ورزشی ناحیه 2 این شرکت توانستند این مقدار از خون را اهدا کنند. این واحد های خون پس از پالایش و فرآوری، به محصولات گوناگونی تبدیل شده و در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

سال گذشته نیز 79 نفر از فجری ها با اهدای 237 محصول خون، از لحاظ میزان مشارکت و مسئولیت پذیری خدمت ارزنده ای را به همنوعان ارایه کرده بودند. برنامه ی اهدای خون بیش از 12 سال است که در سطح شرکت فجر انرژی خلیج فارس انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان