کارنامه پتروشیمی های بورسی در فروردین ۱۴۰۳ بررسی شد:

شازند در فهرست بیشترین درآمد۱۴۰۳

مقایسه مجموع درآمد پتروشیمی های بورسی در فروردین امسال با فروردین سال گذشته ، خیبر از افزایش بیش از ۳۰ درصدی این رقم می دهد.

شازند در فهرست بیشترین درآمد۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

بررسی عملکرد ماهانه شرکت‌های پتروشیمی نشان می‌دهد که مجموع درآمد ۲۲ پتروشیمی‌ بورسی در فروردین ‌ماه ۱۴۰۳ نسبت به ماه گذشته آن یعنی اسفند حدود ۱۶.۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش انرژی پرس، این موضوع می‌تواند تا حدودی به دلیل محدودیت بازار به دلیل تعطیلات فروردین باشد. چرا که مقایسه مجموع درآمد پتروشیمی‌های بورسی در فروردین امسال با فروردین سال گذشته خبر از افزایش بیش از ۳۰ درصدی این رقم می‌دهد. باید گفت ۱۴ پتروشیمی در این دوره موفق به افزایش درآمد حاصل از فروش خود نسبت به فروردین ۱۴۰۲ شده‌اند.

همچنین باید به این نکته پرداخت که دو پتروشیمی فارابی و امیرکبیر گزارشی از فعالیت فروردین‌ خود در سامانه کدال منتشر نکرده‌اند. انرژی پرس در این گزارش کارنامه تولید و فروش پتروشیمی‌های بورسی را مورد ارزیابی قرار داده است.

1

بیشترین افزایش درآمد پتروشیمی‌ها نسبت به فروردین ۱۴۰۲

همان‌طور که در جدول مشخص است، پتروشیمی شازند دومین شرکتی بود که در فروردین ۱۴۰۳ توانست در بخش درآمدزایی موفق ظاهر شود. به نحوی که این پتروشیمی در این ماه توانست درآمد ماهانه خود را با افزایش بیشتر از ۷۲ درصدی از هزار و ۴۸۴ میلیارد تومان در فروردین ۱۴۰۲ به دو هزار و ۵۶۱ میلیارد تومان در فروردین ۱۴۰۳ برساند. البته باید گفت رقم فروش شرکت در این ماه نسبت به ماه گذشته آن یعنی اسفند حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است.

جدول زیر درآمد ماهانه پتروشیمی‌های بورسی را در سه ماه مذکور مقایسه کرده است.

2

بیشترین افزایش مقدار تولید در فروردین ۱۴۰۳

بررسی گزارش فعالیت ماهانه شرکت‌های پتروشیمی نشان می‌دهد، پتروشیمی شازند موفق شد افزایش قابل قبولی در تناژ تولید خود به عمل بیاورد. به صورتی که تناژ تولید این شرکت از ۱۶۰ هزار و ۵۲۰ تن در فروردین ۱۴۰۲ با رشد ۳۸ درصدی به ۲۲۱ هزار و ۴۱۶ تن در فروردین ۱۴۰۳ رسیده است. همچنین این رقم نسبت به اسفند نیز رشد بیش از ۴۸ درصدی را پشت سر گذاشته است.

3

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان