همایش نوروزی گروه مپنا؛ تبیین رویکردها و راهبردهای ۱۴۰۳ مپنا

همایش نوروزی شرکت گروه مپنا با حضور مدیرعامل گروه و کارکنان مپنا با مرور مهم‌ترین دستاوردهای سال گذشته، تبیین بازنگری استراتژی‌ها و نیز رویکردها و راهبردهای سالِ پیشِ رو در سالن آمفی‌تأتر روزنامه اطلاعات برگزار شد.

همایش نوروزی گروه مپنا؛ تبیین رویکردها و راهبردهای ۱۴۰۳ مپنا
صفحه اقتصاد -

روز شنبه هجدهم فروردین ماه 1403، مدیرعامل گروه مپنا با مدیران ارشد گروه و همکاران واحدهای مختلف شرکت مپنا دیدار نوروزی برگزار کردند. در این رویداد که در فضایی صمیمانه برپا شد، به همراه تبریک و تهنیت‌های آغاز سال نو، سخن از فضای کسب و کار و چشم‌اندازهای متصور در سال پیش‌رو به میان آمد، در همین حال، مدیرعامل مپنا بر گسترش فعالیت‌ها در حوزه‌های کسب و کار گروه و موفقیت‌های بیشتر اظهار امیدواری کرد.

همچنین مدیرعامل گروه مپنا در این گردهم‌آیی با تقدیر از زحمات همه پرسنل مپنا، دستاوردهای این گروه صنعتی را ثمره تلاش آنها دانست و سپس به مرور دستاوردها، برنامه‌ها و رویکردهای سال 1403 پرداخت.

2500 مگاوات راه‌اندازی واحدهای نیروگاهی در سال 1402

محمد اولیاء گفت: ما در سال گذشته در حوزه نیروگاهی، نزدیک به 2هزار و 500 مگاوات راه‌اندازی واحدهای نیروگاهی در داخل و خارج ایران داشتیم و به ترتیب 1500 و 1700 مگاوات PAC و FAC واحدهای نیروگاهی را نیز انجام داده‌ایم.

وی استفاده از محصولات نیروگاهی ساخت گروه برای اولین بار در نیروگاه المهدی، وصول بخشی از مطالبات گروه مپنا، عقد قراردادهایی مناسب در حوزه‌های مختلف کسب و کار مانند قرارداد بزرگترین پروژه تجدیدپذیر کشور با فولاد مبارکه یا قرارداد لوکوموتیو باری MAP30 با گروه صنعتی چادرملو، همچنین مذاکره با شرکت‌های بزرگی مثل گل‌گهر و فولاد مبارکه در راستای همکاری مشترک را از جمله دستاوردهای سال 1402 گروه مپنا در حوزه برق عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان