پیام دکتر صدیقی زاده به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل

جنگ امروز دیگر مثل سابق شکل فیزیکی ندارد و بیشتر در فضای مجازی و به عبارتی دیگر با جنگهای نرم افزاری صورت می پذیرد.

پیام دکتر صدیقی زاده به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل
صفحه اقتصاد -

همانطور که بسیاری از شرکت ها برای سنجش پایداری تولید خود و حفاظت از ساختارهای تاسیسات خود آنها را با انواع روش‌های مختلف مثل حراست فیزیکی و مانیتورینگ رصد و پایش می کنند، شرکت دانش بنیان پتروشیمی کارون نیز برای حفظ ارزش های خود همواره سعی نموده از به روز ترین سیستم ها و نرم افزارهای لازم بهره گرفته تا در هنگام بحران ها با کمترین خسارات روبرو شود.

دشمنان این مرز و بوم که همواره از هر خدعه ای برای آسیب رساندن به پیکره ی این کشور دریغ ننموده اند همواره در تلاشند تا با نفوذ به سیستم سایبری شرکت های تولیدی و صنعتی آنها را فلج نمایند و به نوعی مغز متفکر آنها را از کار بیاندازند.

پدافند غیرعامل موهبتی است که انجام دستور العمل هایش می تواند این حربه ها را بی اثر نموده و اجازه ندهد آسیبی به صنعت عظیم و ارزش آفرین پتروشیمی وارد شود.

از پرسنل غیور و پرتلاش پتروشیمی کارون می خواهم که با رعایت کلیه مقررات و قوانین، حفاظت های لازم را همچون همیشه به کار برند تا از آسیب های احتمالی به زیرساخت‌های صنعت در امان باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ی پدافند غیرعامل  این هفته را به بزرگترین ذینفع این دفاع غیرنظامی یعنی  صنعت پتروشیمی و همکاران غیرتمندم در شرکت پتروشیمی کارون تبریک عرض می نمایم.

علیرضا صدیقی زاده

مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان