پیام مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

مهندس سیدجعفر هاشمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه طی پیامی فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)
صفحه اقتصاد -

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پر فروغ همبستگی است. مشام هستی، معطر به رایحه میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) و تمامی لحظات این ماه پر فیض، مزیّن به کرامت، اخلاقیات و انسانیت این یگانه تاریخ است.

ربیع همچنین ماه میلاد با سعادت امام جعفر صادق(ع)، بنیانگذار فقه جعفری و اندیشه ساز جهان تشیع است که با طراحی مکتبی نظام مند، زمینه ساز انقلابی علمی و فرهنگی در میان مسلمانان شد و چشم جهانیان را به نور حقیقت روشن نمود.

بی تردید این ایام فرخنده فرصت گرانقدری برای ایجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان مسلمانان سراسر جهان و پیروان این شریعت آسمانی است.

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه نیز مفتخر است به عنوان یکی از الگوهای واقعی وحدت اقوام و مذاهب، انسجام و همدلی را برای توسعه بکار گیرد و نمادی از برادری و احترام متقابل در صنعت ارزش آفرین پتروشیمی باشد و تردیدی نیست که هر توفیقی در سایه اتحاد و همدلی تحقق می یابد.

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله مطهرش حضرت امام جعفر صادق(ع) به کارکنان خدوم صنعت پتروشیمی و به خصوص همکاران سخت کوش شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، از درگاه خداوند متعال، سلامتی و سعادت روز افزون یکایک عزیزان را در پناه اسلام و قرآن مسئلت می نمایم.

سیدجعفر هاشمی

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه

پتروشیمی

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان